خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/18 - 11:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
موحد در پیامی؛

مطالبه گری و حق گویی توسط خبرنگاران، مجاهدتی بزرگ و فداکاری سترگی است

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس در پیامی مطالبه گری و حق گویی توسط خبرنگاران را مجاهدتی بزرگ و فداکاری سترگی توصیف و تاکید کرد که بخشی از سلامت فکری و فرهنگی جامعه مرهون تلاش آنان است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛  سیدمحمد موحد نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، نوشت:

بسمه تعالی

ن و القلم و ما یسطرون

 

هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی در تقویم جمهوری اسلامی روز خبرنگار نامگذاری شده است.

این نامگذاری بهانه و فرصت ارزشمندی برای پاسداشت اهل قلم و تجلیل از مقام شامخ تمام انسان های فرهیخته عرصه اطلاع رسانی و به عبارتی روز احترام به روشنگری و آگاهی بخشی و حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات دقیق، سریع و شفاف و روز گام نهادن در وادی آگاهی و نیک اندیشی است.

بی شک خبرنگاران زبان گویای دیده بان امین و وجدان بیدار  جامعه در عرصه های مختلف و تصویر گر زمان خود بوده و عصاره عشق و علاقه به مردم و کشور را در گفته ها و نوشته ها و روایت های خود جاری و ساری می سازند.

مطالبه گری و حق گویی توسط خبرنگاران مجاهدتی بزرگ و فداکاری سترگی است به گونه ای که می‌توان گفت بخشی از سلامت فکری و فرهنگی جامعه مرهون تلاش خبرنگاران است.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، این روز را  به تلاش گران فهیم و سخت کوش عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک عرض نموده و  از خداوند متعال تداوم عزت، تلاش و اهتمام مسئولانه آنان را در عرصه آگاهی و اطلاع رسانی مسئلت دارم./

پایان پیام

  • کد خبر : 381814
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار