خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/10 - 16:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

مطالبات فرهنگیان در آستانه هفته معلم به طور کامل پرداخت شود

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خواستار پرداخت فوق العاده ویژه به معلمان و پرداخت معوقات به فرهنگیان در آستانه هفته معلم شد.

سیدمحمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به در پیش بودن هفته معلم، اظهار کرد: از سرپرست وزارت آموزش و پرورش انتظار داریم در آستانه هفته معلم، مطالبات فرهنگیان اعم پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته، معوقات حق التدریس و اضافه کاری معلمان و مطالبات نیروهای خرید خدمات آموزشی و معوقات رتبه بندی معلمان در سال 1400 به طور کامل پرداخت شود.



نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به پرداخت دیرهنگام حقوق اسفندماه معلمان و معوقات رتبه بندی فرهنگیان، افزود: همچنین انتظار داریم در آستانه هفته معلم به تمامی اعتراضات معلمان توجه و اصلاحات رتبه معلمان به طور دقیق انجام شود.



وی تصریح کرد: از سوی دیگر انتظار می‌‎رود، فوق العاده شغلی که نزدیک 30 دستگاه دریافت کرده و به نیروهای آموزش و پرورش تعلق نگرفت نیز با سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی کشور توافق شود و احکام فوق العاده ویژه نیز برای آن‌ها پرداخت شود.



نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یادآور شد: قطعا انجام این موارد و نهایی شدن این آن‌ها در صورت معرفی سرپرست فعلی به عنوان وزیر، تأثیر مثبت خواهد داشت.



وی اضافه کرد: اقدام به موارد یاد شده می‎تواند خاطره تلخی که برای معلمان در شب عید در اذهان مانده است را برطرف کند. محوریت در آموزش و پرورش نیروی انسانی است و نیروی انسانی با انگیزه و علاقه‌مند قطعا به رشد این حوزه کمک خواهد کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360823
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم