خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/09 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نماینده مردم آبادان:

مسابقات فوتبال دانش‌آموزی کشور بهمن‌ماه به میزبانی آبادان برگزار می‌‎شود

نماینده مردم آبادان در مجلس، از برگزاری مسابقات فوتبال دانش‌آموزی مقطع دوم متوسطه پسران در بهمن‌ماه به میزبانی آبادان خبر داد و گفت: امروز نشست هماهنگی برای میزبانی هرچه بهتر آبادان در محل کمیسیون آموزش مجلس برگزار شد.

محمد مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی مسابقات فوتبال دانش آموزی 31 استان‌ کشور به میزبانی آبادان در بهمن ماه، اظهار کرد: این مسابقات با حضور استان‌های مختلف در مقطع آموزش متوسطه دوم  پسران برگزار خواهد شد.



نماینده مردم آبادان در مجلس ادامه داد: افتتاحیه و اختتامیه این رقابت‌ها در استادیوم تختی آبادان برگزار و در نشست امروز نسبت به تمهید مقدمات جهت میزبانی هرچه بهتر این رقابت‌ها صورت گرفت.



وی تصریح کرد: در نشست امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌ها و وزارتخانه‌های مختلف از جمله وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و وزارت کشور و نیروهای امنیتی و انتظامی برای هماهنگی‌‎ بیشتر و مشارکت هرچه بیشتر استان‌ها و ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان صورت گرفت.











نشست کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی


 



مولوی یادآور شد: لازم است در راستای اجرای مفاد سند تحول بنیادین به موضوع ورزش دانش آموزی و توجه صورت گیرد به ویژه در شرایط فعلی لازم است برای دانش آموزان برنامه‌های مفرح ورزشی و تفریحی در نظر گرفته شود.



نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اظهار امیدواری کرد که با هماهنگی‌های صورت گرفته این مسابقات به بهترین نحو در طی زمان بندی تعیین شده برگزار شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 351172
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار