خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/31 - 16:08
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
تقوی در پیامی:

مردم در انتخابات وحدت و صلابت را به رخ دشمنان سیاه دل و کینه توز کشیدند

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در پیامی از مردم بابت حضور پرشور در انتخابات تشکر کرد و یادآور شد که این ملت سرافراز در بیست و هشتم خرداد برای یکبار دیگر به جهانیان فهماند که پای آرمان‌های امام و شهیدانش ایستاده و در هر زمان و مکان، در صحنه‌های عزت و شرف حضور خود را اعلام می‌دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ سیدرضا تقوی نماینده مردم تهران و رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در پیامی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات 28 خرداد 1400 تشکر کرد.



متن پیام به شرح زیر است:



به نام خداوند جان و خرد



منت خدای را عزوجل که در بیست و هشتم خرداد بر موج عشق نشستیم تا صحنه های زیبای عاشقی ملتی را به نظاره باشیم. یاللعجب! صحنه داران صحنه پرداز، چه پرشور و پرگداز، همه آگاهی‌های خود را در ورق رای پیچیدند و چون بذری یک جا در صندوق ریختند تا بروید و به شکل نهالی قد بکشد و « شجره طیبه» ای را به وجود آورد که در سایه سارش، عطشناکان دل سوخته آرام گیرند.



حضور موفور السرور مردم فهیم و زمان شناس ما، در انتخابات ریاست جمهوری اقتدار و افتخار آفرید و وحدت و صلابت را به رخ دشمنان سیاه دل و کینه توز کشید.



این ملت سرافراز در بیست و هشتم خرداد برای یکبار دیگر به جهانیان فهماند که پای آرمان‌های امام و شهیدانش ایستاده و در هر زمان و مکان، در صحنه‌های عزت و شرف حضور خود را اعلام می‌دارد و با نفس مسیحایی حضور، جان تازه ای به کالبد انقلاب می دمد. برای علمداری در عرصه خدمت، شخصیتی از تبار سیادت نبوی را برگزید تا کشتی « قوه مجریه» را در دریای مواج و پرتلاطم فرهنگ، اقتصاد و سیاست، ناخدا باشد.



این ملت در این حال و مجال، قرعه فال را بنام حضرت آیت ا... حاج سید ابراهیم رئیسی زد. چهره ای نام آشنا، مدیری کار آزموده، روحانی اخلاق مدار، قاضی القضاتی عادل، عالمی عامل و جوانمردی منصف، در ره منزل مقصود، قدم استوار ساخته و نرد عشق با امام و امت باخته، تا باری از دوش خسته ای بردارد و راهی به سوی قله غرورمندیها بپیماید. او کمر را برای خدمت محکم بسته، همت را بلند داشته و ما نیز باید در این مسیر پرفراز و نشیب تنهایش نگذاریم و وفاداری به رأی مان را تا پایان راه مستمر و مستدام بداریم. خدایش مدد فرماید. با تبریک این موفقیت، تبریکات تبرک گونه آینده را، باتوکل به خدای مهربان و به دعای حضرت بقیه الله صاحب الزمان(عج) و نایب برحقش، همچنان در انتظاریم.



خدایا چنان کن سرانجام کار  تو خشنود باشی و ما رستگار



سیدرضا تقوی./



پایان پیام

  • کد خبر : 321550
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار