خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/21 - 17:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال جام بزرگداشت شهید مدرس برگزار شد

بیستمین دوره از مسابقات جام بزرگداشت شهید مدرس در دو رده بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن چند منظوره شهید مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار و تیم‌های اول تا سوم هر دو رده مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، بیستمین دوره جام بزرگداشت شهید مدرس در دو رده بزرگسالان و پیشکسوتان در سالن چند منظوره شهید مدرس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.



در رده بزرگسالان با برگزاری 20 مسابقه در نهایت تیم‌های دفاتر نمایندگان، اداره خدمات و یگان حفاظت به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.



 











اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهید مدرس


 



در رده پیشکسوتان نیز مسابقات با حضور 5 تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد که تیم سردار دل‌ها، تیم مرحوم صحرانورد و تیم مرکز پژوهش‌ها به ترتیب اول تا سوم شدند.



پس از برگزاری این مسابقات مراسم اختتامیه با حضور تیم‌های اول تا سوم هر دو رده برگزار و در این مراسم ضمن تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و ایراد سخنان پایانی علی غفاری رئیس اداره تربیت بدنی از تیم‌های برتر تقدیر شد.



 











اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهید مدرس










اختتامیه مسابقات فوتسال جام شهید مدرس


 



رئیس اداره تربیت بدنی مجلس در سخنان خود ضمن ارائه گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات از مساعدت معاونت محترم اجرایی رئیس مجلس، تیم‌های شرکت‌کننده، کمیته فوتبال و همکاران اداره تربیت بدنی تقدیر و تشکر کرد و در نهایت به تیم‌های برتر این مسابقات کاپ قهرمانی، مدال و جوایزی اهدا شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 335503
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار