خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/25 - 12:55
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

مدیریت وزیر زن می تواند بر بحران های آموزش و پرورش فائق آید

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با برشمردن مسائل و مشکلات آموزش و پرورش در مقطع کنونی، تصریح کرد: در این شرایط یک وزیر خانم می‌تواند بحران‌های آموزش و پرورش را مدیریت کند و امیدها را در این وزارتخانه و کابینه احیا کند.

 شیوا قاسمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به ندادن رای اعتماد مجلس به مسعود  فیاضی گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: این رأی منفی در شرایطی داده شد که بسیاری از نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری دوست دارند هرچه سریع‌تر این وزارتخانه تعیین تکلیف شود و با وجود این مسئله وزیر پیشنهادی رأی منفی کسب کرد.



نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وضعیت آموزش و پرورش به نحوی نیست که جایز باشیم تعلل کنیم، افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش 2 سال با آموزش غیرحضوری پیش رفته و آموزش حضوری تعطیل بوده است لذا باید وزیری کاربلد و کاردان از بدنه فرهنگیان برای اداره این وزارتخانه معرفی شود.



وی با یادآوری اینکه در مقطع کنونی جامعه فرهنگیان نیز با مشکلات عدیده‌‎ای مواجه هستند به رئیس جمهور پیشنهاد کرد: در این شرایط بحرانی وزیری خانم می‌‎تواند بحران‌ها و مشکلات آموزش و پرورش را مدیریت کند.



عضو فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه البته تعصبی روی جنسیت افراد نداریم، افزود: شایستگی، تخصص و توامندی برای ما ملاک است و فردی که بتواند مطالبات به حق جامعه فرهنگیان را برآورده کند و با توجه به اینکه نیمی از نیروهای آموزش و پرورش از خانم‌ها بوده و این وزارتخانه با خانواده‌‎ها نیز در ارتباط مستقیم است، یک وزیر خانم بتواند مدیریت بهتری در این وزارتخانه داشته باشد.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: قطعا وزیری که از خانواده آموزش و پرورش باشد و مشکلات را لمس کرده باشد، می‌تواند کمک حال آموزش و پرورش در این شرایط سخت باشد. /



پایان پیام

  • کد خبر : 331376
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار