خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/12 - 21:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمدبیگی:

مدارس مهارتی _ علمی باید تقویت و حمایت شود

نماینده مردم قزوین در مجلس با بیان اینکه مدارس مهارتی _ علمی باید تقویت و حمایت شود، این مدارس را حلقه گمشده آموزش و پرورش و حتی دانشگاه ها دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی عضو کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس با حضور در آموزشگاه زیست پژوهان جوان و جمع نوجوانان و جوانان، از نزدیک روند فعالیت این مدرسه مهارتی را پیگیر شد و گفت: تقویت چنین مراکز علمی موجب رشد بنیه علمی و مهارتی نسل کنونی می شود و جرقه‌ای برای رشد نخبگان و تربیت دانشمندان آینده را فراهم می کند.



وی ادامه داد: باید بستر چنین مدارس مهارتی علمی در سطح استان و کشور تقویت شود، از این رو از تشکیل و راه‌اندازی مدارس مهارتی علمی با قوت حمایت کرده و آن را حلقه گمشده آموزش و پرورش و حتی دانشگاه ها می دانم.



محمدبیگی یادآور شد: وجود دانشمندان پرتوان در کشورمان نشان می‌دهد ما می‌توانیم در عرصه های مختلف در سطح منطقه و جهان سرآمد باشیم.



لازم به ذکر است آموزشگاه زیست پژوهان جوان زیر نظر مرکز درمان ناباروری رویان برای نخستین بار اقدام به ارائه پلتفرم مدرسه زیستی در سطح استان و کشور کرده و در حال فعالیت است. /



پایان پیام

  • کد خبر : 336710
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار