خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/17 - 10:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فلاحی:

مخالف برگزاری کلاس‌های حضوری مقطع کارشناسی قبل از اتمام واکسیناسیون دانشجویان هستیم

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، تاکید کرد که کلاس‌های مقطع کارشناسی نباید قبل از تکمیل واکسیناسیون دانشجویان به صورت حضور برگزار شود و فقط دانشجویان رشته‌های فنی و حرفه‌ای باید از خدمات کلاس‌های حضوری استفاده کنند.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این خبر که دانشجویان مقطع کارشناسی همچنان از خدمات آموزش مجازی بهره‌مند می‌شوند، گفت: همانطور که وزیر علوم در نشستی که با اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات داشت، مطرح کرد برگزاری کلاس‌های مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها فعلا منتفی است، چرا که واکسیناسیون برای اساتید دانشگاه‌ها انجام شده، اما همه دانشجویان هنوز واکسن تزریق نکرده‌اند.  



ارائه خدمات آموزش مجازی به دانشجویان رشته‌های فنی معنایی ندارد



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در دو گروه تحصیلات تکمیلی ارشد و دکترا به دلیل برگزاری آزمون جامع و ارائه پایان‌نامه کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار می‌شوند و حتی دانشجویان این مقاطع می‌توانند از خدمات خوابگاهی نیز بهره‌مند شوند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: یکی از پیشنهادات مطرح شده این بود که ارائه خدمات آموزش مجازی به دانشجویان رشته‌های فنی معنایی ندارد، چرا که آنها باید حتما در محیط کارگاهی و آزمایشگاهی حضور پیدا کنند، ضمن اینکه این فضاها گسترده بوده و در آن ازدحامی نخواهد شد.  



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما مخالف برگزاری کلاس‌های حضوری مقطع کارشناسی قبل از انجام واکسیناسیون برای همه دانشجویان هستیم و معتقدیم فقط دانشجویان رشته‌های فنی باید به صورت حضوری در دانشگاه از خدمات آموزشی بهره‌مند شوند اما نمی‌توانند از خدمات خوابگاهی استفاده کنند چرا که در هر کدام از اتاق‌های خوابگاه‌های دانشجویان این مقطع از 6 تا 8 دانشجو حضور دارند./



پایان پیام 

  • کد خبر : 326663
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار