خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/30 - 21:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
امیرآبادی‌فراهانی ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس مطرح کرد؛

ما مسئولان مدیون خون شهدا و ملت هستیم و مراقب باشیم/مجلس پیگیر اجرای قوانین ایثارگری است

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران و مقاومت ملت بزرگ ایران است، گفت: ما مسئولان به این خون ها و ملت مدیون هستیم و باید مراقب باشیم.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های جوانان انقلابی و برومند ملت ایران است که با خون خود انقلاب اسلامی را بیمه کردند، گفت: امنیت و آرامش امروز در کشور علی‌الرغم تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان این ملت، به برکت مجاهدت‌های رزمندگان و صبر خانواده معظم شهدا وجود دارد.



نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس یادآور سال‌هایی است که با مقاومت مردم و قدرت ایمان، شکست سلطه‌گری قدرت‌های پوشالی جهان به ویژه آمریکای جنایتکار به عنوان درس عبرتی در تاریخ معاصر و برگ زرینی در تاریخ ایران ثبت شد.



وی تاکید کرد: رزمندگان کشورمان در هشت سال دفاع مقدس با گذر از زندگی و جان خود، ایثار بزرگی کردند و باید همواره آنها را الگوی خود قرار دهیم. سربازان وطن جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با درک والای خود نسبت به موقعیت حساس کشور، وظیفه بزرگ جهاد را مشتاقانه پذیرفتند.



امیرآبادی‌فراهانی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهیدان و مجاهدت ایثارگران و مقاومت ملت بزرگ ایران است، ما مسئولان به این خون ها و به این ملت مدیون هستیم و باید مراقب باشیم.



نماینده مردم قم در مجلس در ادامه با اشاره به تشکیل فراکسیون ایثارگران مجلس با هدف حمایت و دفاع از حق و حقوق جامعه ایثارگری کشور گفت: ما در مجلس به دنبال این هستیم که قوانین حمایتی در حوزه ایثارگران مصوب و اجرایی شود.



رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس تاکید کرد: بخش عمده‌ای از قوانین مربوط به حوزه ایثارگران به دلیل مشکلات تامین منابع مالی و بودجه  توسط دولت اجرایی نشده و تنها در رسانه‌ها با انجام تبلیغات به غلط به جامعه القا شده که بسیاری از امکانات در اختیار ایثارگران و خانواده شهدا قرار گرفته است، در صورتی که چنین موضوعی صحت ندارد.



وی اظهار کرد: ما در مجلس تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت، تا با همراهی و کمک دولت سیزدهم تمام قوانین حوزه ایثارگران به صورت کامل اجرایی شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 327608
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار