خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/25 - 12:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
احمدی سنگری تأکید کرد:

لزوم حمایت از هنرمندان و ساماندهی بیمه خبرنگاران

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به دیدارش با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، تصریح کرد: در این دیدار بر مطالبه جامعه رسانه‌‎ای کشور تأکید و لزوم حمایت از هنرمندان و ساماندهی بیمه خبرنگاران پیگیری شد.

محمدرضا احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار خود با سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، بر لزوم حمایت و ساماندهی بیمه خبرنگاران تاکید  و تصریح کرد: در این دیدار موارد مهمی از جمله لزوم حمایت از هنرمندان و ساماندهی بیمه خبرنگاران مطرح شد.



نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گیلان از دیرباز تا کنون دارای فرهنگ غنی و ظرفیت های فراوانی در حوزه فرهنگ و هنر بوده است، افزود: باید توجه ویژه‌ای به اصحاب فرهنگ و هنر گیلان به خصوص در حوزه رسانه انجام شود.



وی با تاکید بر لزوم حمایت و ساماندهی بیمه خبرنگاران و افراد شاغل در حرفه روزنامه نگاری و خبرنگاری، ادامه داد: بیمه خبرنگاران جزء حداقل های مطالبات مورد نیاز این قشر پرتلاش هست که باید مورد حمایت ویژه قرار گیرد تا این مهم محقق شود.



احمدی به ظرفیت های فرهنگی و هنری گیلان اشاره کرد و گفت : ایجاد دبیرخانه فیلم فجر در استان گیلان و برگزاری جشنواره ایثار و شهادت به میزبانی استان گیلان و همچنین میزبانی در رویدادهای ملی از گیلان استفاده شود.



عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مطالبات جامعه هنری و حمایت از هنرمندان گیلان، گفت: باید به اصحاب هنر و فعالان این حوزه نگاه ویژه ای داشته باشیم.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس همچنین بر ضرورت تخصیص اعتبارات برای تعمیر و نگهداری بعضی از ساختمان های ادارات فرهنگ و ارشاد گیلان نظیر سالن های تئاتر و ... که بلا استفاده شده اند و نیاز به رسیدگی دارند یا به دلیل کمبود اعتبارات در وضعیت مطلوب قرار ندارند، اشاره و یادآور شد: در این دیدار درباره این مسائل نیز بحث و گفتگو شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 331373
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار