خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/17 - 10:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی

لاجوردی در یادداشتی روز خبرنگار را تبریک گفت

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی طی یادداشتی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، زهره السادات لاجوردی دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلام طی یادداشتی روز خبرنگار را تبریک گفت.



متن این یادداشت به شرح ذیل است:



بسم الله الرحمن الرحیم



خبرنگاران سمبل تعهد، شجاعت، وظیفه‌شناسی، آگاهی‌بخشی و مطالبه‌گری هستند که با تحمل سختی‌های این مسیر حتی جانشان را برای روشنی‌بخشی و به عینیت درآوردن مصداق آیه مبارکه "نون والقلم و مایسطرون" در طبق اخلاص گذاشته و بدون هیچگونه ادعایی در این مسیر پرتکلیف ایفای نقش می‌کنند. خبرنگاران به عنوان دیده‌بان سلامت و سعادت جامعه و مدافعان راستین منافع ملی کشور بوده و هستند که تمامی صحنه‌های غم و شادی،  نشیب و فراز، دلاوری‌ها و حماسه‌های یک ملت را ماندگار کرده و در اختیار افکار عمومی قرار می‌دهند. 



هفدهم مرداد روز خبرنگار و روز تقدیر از زحمات افرادی است که با مسئولیت‌پذیری و تحمل سختی‌های فراوان حقایق را به رشته تحریر درمی‌آورند تا درخت رشد و توسعه فکری جامعه به ثمر بنشیند و پر واضح است که گام نهادن و ادامه دادن آنچه مرتبط با مضامین گرانقدری همچون حقیقت و آگاهی است همواره با سختی و صعوبت همراه بوده است. 



خبرنگاران به عنوان امین جامعه در عرصه‌های مختلف، نگهبانان آزادی و آگاهی جامعه هستند. وجود این روز در تقویم، یادآور زحمات انسان‌های شریفی است که رسالت خطیر اطلاع‌رسانی به موقع و آگاهی‌بخشی موثر را برعهده گرفته‌اند و به مدد قلم‌های توانا و صادق خود موجبات تعالی، روشنگری و متعاقباً پیشرفت جامعه را فراهم می‌آورند.



اینجانب به همین مناسبت، یاد تمامی مردان و زنان خبرنگاری را که در سال‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس  پای رسالت رسانه‌ای خود ایستادند و با ایثار جان خود، عرصه خبر و خبرنگاری ایران را با رنگ و بوی شهادت مزین نمودند گرامی می‌دارم؛ روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه قلم و اندیشه تبریک عرض نموده و از زحمات بی‌دریغ ایشان تقدیر و تشکر می‌نمایم. از در گاه خداوند منان، آرزومند تداوم عزت و اهتمام مسئولانه خبرنگاران ارزشمند کشور در روایت حقیقت و آگاهی می‌باشم./



پایان پیام



 



 



 

  • کد خبر : 324497
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار