خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/05/05 - 18:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
به گزارش خانه‌ملت:

قهرمانی تیم فوتسال کارکنان مجلس در مسابقات چهارجانبه جام غدیرخم - مردادماه ۱۴۰۱

بر اساس مسابقات چهارجانبه فوتسال بمناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم، تیم مجلس شورای اسلامی با کسب پیروزی مقابل نهاد ریاست جمهوری قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم دیوان محاسبات به رتبه سوم مسابقات دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مسابقات چهارجانبه فوتسال، بمناسبت گرامیداشت عید سعید غدیرخم به میزبانی دیوان محاسبات کشور، روزهای یکشنبه و سه شنبه مورخ دوم و چهارم مردادماه با حضور ۴ تیم کارکنان مجلس شورای اسلامی، نهاد ریاست جمهوری، دیوان محاسبات کشور و وزارت ورزش و جوانان در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار گردید.



 











قهرمانی تیم فوتسال کارکنان مجلس شورای اسلامی


 



در روز نخست مسابقات تیم کارکنان مجلس با غلبه بر تیم دیوان محاسبات راهی دیدار نهایی گردید و تیم نهاد ریاست جمهوری نیز با کسب برتری مقابل تیم وزارت ورزش و جوانان دیگر فینالیست مسابقات شد. در روز دوم و پایانی مسابقات نیز تیم مجلس شورای اسلامی با کسب پیروزی مقابل نهاد ریاست جمهوری قهرمان این دوره از مسابقات گردید و تیم دیوان محاسبات نیز به عنوان سومی مسابقات دست یافت.



 











قهرمانی تیم فوتسال کارکنان مجلس شورای اسلامی










قهرمانی تیم فوتسال کارکنان مجلس شورای اسلامی


 



بر اساس این گزارش؛ در پایان مسابقات نیز طی مراسمی با حضور جناب آقایان کامیار (دادستان محترم دیوان محاسبات)، برات (مدیرکل محترم سلامت)، مددی (مدیر محترم مجموعه ورزشی آزادی) و تعدادی از مدیران دیوان محاسبات، جوایز و حکم قهرمانی تیم های اول تا سوم به ایشان اهدا گردید./



 











قهرمانی تیم فوتسال کارکنان مجلس شورای اسلامی


 



پایان پیام

  • کد خبر : 346445
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار