خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/12 - 10:17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
طی نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عنوان شد؛

قدردانی کمیسیون آموزش از ستاد اجرایی در پی ساخت واکسن کرونا

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ساخت واکسن ایرانی کرونا را تبریک و از دانشمندان این عرصه تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت، متن نامه علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خطاب محمد مخبر رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به شرح ذیل است:



برادر گرامی جناب آقای مخبر



رئیس محترم ستاد اجرایی فرمان امام (ره)



باسلام و احترام



خدا را سپاسگزاریم که مشکل و مساله‌ای دیگر به لطف او و با دستان توانمند دانشمندان و دانش پژوهان عزیر کشورمان در حال حل شدن است. ضمن تبریک این رخداد مهم تاریخی و سرنوشت ساز، مراتب تشکر ویژه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از حضرتعالی و دیگر مجاهدان علمی آن ستاد را اعلام می‌داریم.



رسیدن مراحل ساخت واکسن ویروس منحوس کرونا به مرحله آزمایش انسانی، توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و شرکت های دانش بنیان، بار دیگر نشان داد نقطه قوت و ذخیره خدادادی ملت ما، روحیه علم دوستی و عالم‌پروری است.



این دستاورد عظیم و با ارزش، بحق بصریت بالای رهبر عزیزمان در عنایت ویژه ایشان به حوزه علم و دانش را نشان داد.



موفقیت های بزرگ علمی و دیگر دستاوردهای ارزشمند در حوزه نانوتکنولوژی و زیست فناوری مولکولی و دیگر حوزه‌ها، ثروت بزرگی است که باید قدر آن را دانست و با حمایت و هدایت، می‌توان امیدوار بود بسیاری از مشکلات فعلی اقتصادی و اجتماعی را برطرف و روز به روز به سوی رشد و تعالی گام بر خواهیم داشت.



ساخت این واکسن، همزمان با کشورهای مدعی پیشرفته با همه امکانات و هزینه های گزاف، نشان از اقتدار علمی کشور و دانش بروز محققان و پژوهشگران عزیز کشورمان است و امیدی در میان جوانان و نوجوانان دانش آموز و دانشجو در کشور و حتی در منطقه ایجاد نموده است و نشان می دهد رسیدن به چشم انداز جایگاه اول علمی منطقه و برتر جهانی دور از دسترس نیست.



در تحریم ها و فشارهای همه جانبه و محدودیت های ناجوانمردانه ی سلطه گران بین المللی و در شرایطی که دشمنان تحمل چنین پیروزی‌هایی را نداشته و ترور دانشمندان و متخصصان عزیز کشورمان را در برنامه خود قرار داده اند و ضعف و زبونی خود را بیش از پیش نشان می دهند، لازم است از دانشمندان حوزه زیست فناورانه نیز حمایت و حفاظت بعمل آورد.



در پایان ضمن قدردانی از زحمات دانشمندان پیشروی کشور، آمادگی این کمیسیون در حمایت خاص از فعالیت‌های علمی آن ستاد را اعلام می داریم./



پایان پیام

  • کد خبر : 311174
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار