خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/21 - 17:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه در تشریح دستورکار کمیسیون فرهنگی مطرح کرد:

فصل فرهنگ و هنر با تمام زیر مجموعه‌هایش در برنامه هفتم توسعه قرار می‌گیرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی جزئیات برنامه هفتم توسعه در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: با توجه به گزارشی که مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه ارائه کردند، مقرر شد مرکز پژوهش‌ها در فصل فرهنگ و هنر و زیر مجموعه آن مواردی همچون دین، ادیان، جوانان، ورزش، میراث و گردشگری و حتی صنایع دستی را مد نظر قرار دهند.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست روز (یکشنبه؛ 21 خردادماه) کمیسیون فرهنگی، گفت: در نشست امروز کمیسیون کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مهمان کمیسیون بودند.



نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، افزود: با توجه به گزارشی که مرکز پژوهش‌های مجلس درخصوص لایحه برنامه هفتم توسعه ارائه کردند، مقرر شد مرکز پژوهش‌ها در فصل فرهنگ و هنر و زیر مجموعه آن مواردی همچون دین، ادیان، جوانان، ورزش، میراث و گردشگری و حتی صنایع دستی را مد نظر قرار دهد و احکام برنامه ششم که نیازمند تمکین از برنامه هفتم توسعه است را  پیشنهاد دهند و حتی احکامی که در برنامه ششم نیازمند اصلاحاتی است را در برنامه هفتم مورد توجه قرار دهند .



راستینه در ادامه یادآور شد: در این نشست مقرر شد اعضای کمیته انتخابی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جلسات متمرکز با مرکز پژوهش‌ها و مرکز پژوهش‌های قم در خصوص جمع بندی برنامه هفتم توسعه داشته باشند.



سخنگوی کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد احکام برنامه هفتم توسعه با نگاه برنامه محور متناسب با برنامه‌های مهم در راستای حل چالش‌ها و مسائل حوزه فرهنگ و هنر تنظیم شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 363129
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار