خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/04 - 13:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نادری با اشاره به بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس یازدهم:

فرمایشات رهبری چراغ راه مجلس یازدهم / تقویت بنیه کارشناسی مجلس یکی از اولویت‌های هیأت رئیسه مجلس است

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس یازدهم با رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نکات مهمی را در خصوص مجلس و تقویت بنیه کارشناسی آن بیان کردند که قطعا هیأت رئیسه مجلس در جهت عملیاتی کردن فرامین ایشان گام‌های مهمی برمی‌‎دارد.

احمد نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: خدارا شاکریم که پس از دو سال به دلیل شیوع ویروس کرونا، توفیق زیارت مقام معظم رهبری را داشتیم و در این دیدار مهم رهبر معظم انقلاب به نکات کلیدی اشاره کردند.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دو بخش بود، افزود: بخش اول مربوط به آزادسازی خرمشهر و مردانی که در تراز انقلاب اسلامی بودند و خرمشهر را آزاد کردند، بود. ایشان خصیصه‌های این آزادمردان را برشمردند و اشاره داشتند که آنان با ویژگی‌هایی از جمله توکل به خدا، سخت کوشی، تلاش و مجاهدت توانستند این حماسه بزرگ را رقم زند.



وی ادامه داد: بخش دوم سخنان ایشان در خصوص مجلس و مسائل درون پارلمان بود که نشان می‌‎دهد ایشان در جریان تمامی مسائل کشور و مجلس قرار دارند و تسلط ایشان بر موضوعات جزئی مجلس برای ما نمایندگان شگفتی آور بود.



نادری با اشاره به اینکه رهبر انقلاب درباره بازوی کارشناسی مجلس نیز تذکراتی را بیان کردند، یادآور شد: ایشان تأکید داشتند که گزارش‌‎های خوبی از مرکز پژوهش‌های مجلس نمی‌‎رسد و لازم است که کار کارشناسی در مرکز پژوهش‌ها تقویت شود، بنابراین ما در هیأت رئیسه مجلس قطعا سعی خواهیم کرد که در جهت تقویت مرکز پژوهش‌ها اقدام کنیم تا کار کارشناسی بیشتری در مجلس صورت گیرد.



عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه حقیقتاً فرمایشات رهبر انقلاب چراغ راه مجلس یازدهم در اجلاسیه سوم است، گفت: از دو منظر اعتقادی، شرعی و قانونی به منویات رهبر انقلاب توجه می‌کنیم و سعی در عملیاتی کردن تمامی این موارد خواهیم داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 342798
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار