خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/01 - 15:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رئیس کمیسیون آموزش مجلس طی نامه‎ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش:

غفلت نسبت به وضعیت معیشتی نیروهای زحمتکش خدماتی ظلم به آن‌ها و بیت المال است

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی نامه ای خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رسیدگی فوری به وضعیت معیشتی نیروهای شریف و زحمتکش خدماتی مدارس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس طی نامه ای خطاب به  رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرروش خواستار تکریم و ارج نهادن به زحمات نیروهای خدماتی مدارس شد. متن این نامه به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر صحرایی وزیر محترم آموزش و پرورش

سلام علیکم

احتراماً همانگونه که مستحضرید نیروهای خدماتی شاغل در مدارس و ادارات آموزش و پرورش انسان‌های خدوم و زحمتکش و بی ادعایی بوده ولی متاسفانه حقوق این قشر زحمتکش پایین‌ترین حقوق در بین کلیه کارکنان دولت میباشد این نیروها همزمان مسئولیت ارائه خدمات و پذیرایی از معلمان و دانش آموزان نگهبانی و حفاظت از مدرسه و پشتیبانی تاسیسات آن را برعهده دارند. غفلت از وضعیت این عزیزان بویژه وضعیت معیشتی و حقوق دریافتی، نه تنها ظلم فاحش به این قشر زحمتکش و بی ادعا است، بلکه ضرر و زیان جبران ناپذیری به اموال دولتی را در بر خواهد داشت.

بنابراین خواهشمند است دستور فرمایید هرچه سریعتر در جهت تکریم و ارج نهادن به زحمات این قشر فداکار و برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات معیشتی ،آنها اقدامات موثر کارسازی گردد.

/

پایان پیام

  • کد خبر : 377403
کلمات کلیدی
احسان کاظم زاده نظری
خبرنگار

احسان کاظم زاده نظری

آخرین اخبار