خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/20 - 09:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
الهیان:

طرح زیست شبانه با سبک زندگی اسلامی ایرانی در تضاد است/ اجرای این طرح تبعات جبران‌ناپذیری به همراه دارد

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، از ورود شورای شهر به بررسی طرح زیست شبانه انتقاد کرد و این طرح را در تضاد با سبک زندگی اسلامی ایرانی دانست و تاکیدکرد که مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.

زهره الهیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از طرح زیست شبانه که شورای شهر مطرح کرده است، گفت: شورای شهر تهران از مطرح کردن طرح زیست شبانه به دنبال چیست ؟! قطعا در بازارهای شبانه، میزان نظارت امنیتی و اخلاقی بسیار پایین و در حد صفر خواهد بود و تبعات جبران‌ناپذیری در پی خواهد داشت.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشی از آسیب‌ها و تبعات ناشی از اجرای این طرح ادامه داد: افزایش مصرف سوخت، افزایش آلایندگی هوا‌، افزایش مصرف انرژی (آب، برق، گاز، تلفن)، افزایش‌ میزان معضلات اجتماعی، افزایش بیماری‌های روحی و روانی و تندخویی که با تغییر زمان خواب ایجاد خواهد شد از تبعات اجرای این طرح خواهد بود.  



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در بیان دیگر آسیب‌های ناشی از اجرای طرح زیست شبانه تصریح کرد: تغییر سبک زندگی، بالا رفتن هزینه شهرداری (نظافت و نگهداری لوازم شهری)، ترویج مصرف‌گرایی و مصرف‌زدگی نیز از جمله آسیب‌های ناشی از اجرای این طرح است.



عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این طرح با سبک زندگی اسلامی ایرانی در تضاد است، بنابراین مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 313558
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار