خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/11/26 - 17:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
میرتاج‌الدینی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی اشتغال در ورزش:

طرح تأسیس «مراکز سنجش، مشاوره و تجویز برنامه تمرینی ورزشی» تدوین می‌شود

رئیس کمسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی از تدوین طرح مراکز سنجش، مشاوره و تجویز برنامه تمرینی ورزشی ویژه فارغ‌التحصیلان حوزه علوم ورزشی در همه گرایش‌ها با هدف حل مشکلات اشتغال جوانان در حوزه ورزش خبر داد.

حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج‌الدینی  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت   با اشاره به به برگزاری نشست تخصصی اشتغال در ورزش، عنوان کرد: در این نشست راهکارهای حل مشکلات اشتغال جوانان در حوزه ورزش مورد بررسی قرار گرفت.



نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، تدوین طرح تأسیس مراکز سنجش، مشاوره و تجویز برنامه تمرینی ورزشی ویژه فارغ‌التحصیلان حوزه علوم ورزشی در همه گرایش‌ها را یکی از راهکارهای زود بازده برای حل بخشی از مشکلات اشتغال جوانان در حوزه ورزش دانست.



حجت الاسلام میرتاج‌الدینی ادامه داد: با افزایش جمعیت جوان کشور در چند سال اخیر و بالا رفتن شمار افرادجویای کار، نیاز به بررسی و توجه به امر اشتغال دوچندان شده است و اقدامات تکمیلی نیز در این حوزه ضرورت دارد.



وی، با انتقاد از سهم ناچیز بخش غیردولتی و خصوصی در ایجاد مشاغل ورزشی ، بر برنامه‌ریزی و ایجاد بستر لازم برای ارائه خدمت فارغ‌التحصیلان حوزه علوم ورزشی در جامعه تأکید و اضافه کرد: عدم طبقه‌بندی، نظام‌مندسازی و حرفه‌ای سازی مشاغل ورزشی در کشور ضرورت دارد.



رئیس کمسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی  همچنین از تدوین طرح سازمان نظام تخصصی ورزش کشور و طرح جامع توسعه اشتغال در ورزش نیز در مجلس خبر داد و یادآور شد: مجلس یازدهم توجه ویژه‌ای به مسئله ورزش و نظامندسازی آن دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 313961
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار