خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/10/22 - 16:11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
رییس فراکسیون ورزش مجلس در بازدید از فدراسیون اسکیت عنوان کرد:

ضرورت تقویت ورزش اسکیت در بعد همگانی/ استعدادیابی در مدارس زمینه‌ساز مدال‌آوری می‌شود

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در بازدید از فدراسیون اسکیت، بر توسعه بعد همگانی اسکیت تأکید کرد و گفت: فدراسیون اسکیت می‌بایست از آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد حمایتی استفاده کند و با انعقاد یک تفاهم نامه، ارتقای مدال آوری در این رشته را در بعد حرفه‌ای دنبال کند.

به گزارش  خبرنگار  خبرگزارى خانه ملت ، محمد مهدی فروردین رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه امروز (دوشنبه ۲۲ دی‌ما) از بخش‌های مختلف فدراسیون اسکیت با همراهی  رئیس و هیأت رئیسه این فدراسیون بازدید به عمل آورد.



در ابتدای این دیدار رئیس فراکسیون ورزش از آکادمی و پیست اسکیت آزادی و همچنین ساختمان اداری فدراسیون بازدید کرد. پس از این بازدید میدانی نشستی با حضور هیأت رئیسه فدراسیون و رئیس فراکسیون ورزش در سالن جلسات برگزار شد.



در ابتدای این جلسه محمد رضایی رییس فدراسیون ضمن خیر مقدم به رئیس فراکسیون ورزش مجلس و هیات همراه گزارش جامعی از عملکرد فدراسیون در کشور و مجامع بین المللی ارائه کرد.



فروردین در خصوص نگاه مجلس به ورزش توضیحاتی ارائه  و تأکید کرد: ورزش یک عضو جدانشدنی از جامعه و خانواده‌ است و نمی توان از ورزش غافل شد. ورزش یک امر تاثیرگذار در همه حوزه هاست و باید به آن توجه ویژه شود.











بازدید رییس فراکسیون ورزش از فدراسیون اسکیت


 



فدراسیون اسکیت در عین نوپا بودن کارهای زیربنایی مهمی انجام داده است



این نماینده مردم در مجلس یازدهم در خصوص اسکیت و فدراسیون اسکیت، توضیح داد: فدراسیون اسکیت یک فدراسیون نوپا بوده که فقط 15 سال سابقه دارد ولی در اوج نوپایی فعالیت های بسیاری خوبی را از آن شاهد هستیم که از نظر زیر ساخت‌ها و کارهای زیربنایی قدم‌های خوبی برداشته شده است و باید به آینده اسکیت امیدوار بود.



فروردین با اشاره به کسب کرسی بین المللی توسط ریاست فدراسیون اسکیت، کسب چنین  افزود: با توجه به عملکرد ارائه شده از جانب رئیس فدراسیون، مشخص است که نگاه فدراسیون اسکیت یک نگاه عادلانه در کل کشور است.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: فدراسیون اسکیت می‌تواند جایگزینی بعد از فدراسیون همگانی باشد چرا که به نوعی می‌توان به عنوان یکی از ورزش‌های پایه و پر مدال هم در حوزه همگانی و هم در حوزه قهرمانی به آن نگاه کرد. تعادل، سرعت و استقامت در اسکیت تلفیق شده و در عین سادگی، ورزش ظریفی است و می‌تواند در طول عمر افراد مسمر ثمر باشد.



انعقاد تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش می‌تواند موجب مدال آوری در اسکیت شود



فروردین در ادامه افزود: فدراسیون اسکیت می‌بایست از آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد حمایتی استفاده کند و با انعقاد یک تفاهم نامه  از این حمایت استفاده کند که خروجی این تفاهم نامه مدال آوری در اسکیت خواهد بود.



رییس فراکسیون ورزش مجلس در خصوص بخش آموزش فدراسیون‌ها،گفت: آموزش نقش بسیار تاثیرگذاری دارد که خوشبختانه در فدراسیون اسکیت به آن توجه خوبی شده است.



فروردین ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های ملی اسکیت در نوزدهمین دوره بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین که می تواند شگفتی ساز کاروان ورزشی ایران باشد، افزود: فراکسیون ورزش مجلس آمادگی لازم جهت هرگونه حمایت از فدراسیون اسکیت را دارد./



پایان پیام



خبرنگار: احسان کاظم زاده نظری

  • کد خبر : 311918
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار