خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/22 - 16:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون آموزش تأکید کرد:

ضرورت تقویت ردیف‌های بودجه‌ای تربیت و آموزش آجا

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از بازدید اعضای این کمیسیون از مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا خبر داد و گفت: در این بازدید اعضای کمیسیون بر ضرورت تقویت ردیف‌های بودجه‌ای تربیت و آموزش آجا تأکید داشتند.

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور صبح امروز(دوشنبه ۲۲ شهریور) اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در مرکز آموزش ۰۱ شهدای وظیفه نزاجا، اظهار کرد: در این بازدید اعضای کمیسیون از بخش‌های مختلف پادگان آموزشی ۰۱ شهدای وظیفه نیروی زمینی بازدید به عمل آوردند و بر اساس گزارشاتی که ارائه شد، در جریان آخرین روند آموزشی سربازان در ارتش قرار گرفتند.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی افزود: تقویت اعتبارات ردیف‌های بودجه‌ای تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی یکی از مطالبات در بازدید امروز بود که ارتقای بودجه دانشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه جنگ آجا، طرح مراکز آموزشی و درجه داری آجا و دانشگاه علوم پزشکی آجا از جمله این درخواست‎ها بود.



وی یادآور شد: مساعدت در ایجاد ردیف بودجه‌ای برای پیاده سازی نظام تربیتی و آموزشی سربازان وظیفه مراکز آموزشی برابر منویات مقام معظم رهبری در راستای نسل سازی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیز یکی دیگر از مطالبات ارتش از نمایندگان مجلس یازدهم است.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای کمیسیون نیز در این بازدید بر به روزرسانی آموزش‌ها در پادگان‌های آموزشی تأکید کردند و از حمایت‌های قانونی برای تقویت ارتش جمهوری اسلامی ایران سخن گفتند./



پایان پیام

  • کد خبر : 327059
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار