خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/05 - 11:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری مطرح کرد:

ضرورت بررسی جدی‌تر طرح تشکیل وزارت امور اجتماعی، جوانان و خانواده در مرکز پژوهش‌های مجلس

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد تشکیل وزارت امور اجتماعی، جوانان و خانواده، گفت: افزوده شدن بحث خانواده به وزارت جوانان مساله را پررنگ‌تر کرده و با توجه به اهمیت نهاد خانواده در کشور می‌طلبد مرکز پژوهش های مجلس بررسی جدی‌تری در مورد این طرح داشته باشد تا بتوان در مورد آن به وفاق برسیم.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد تشکیل وزارت امور اجتماعی، جوانان و خانواده، گفت: وضعیت کنونی معاونت جوانان پاسخگوی سطح انتظارات نیست و ورزش بر آن سایه افکنده و مسائل حوزه جوانان مانند کسب و کار و ازدواج مغفول مانده است البته در مورد این موضوع دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد و عده‌ای مخالف و برخی هم موافق هستند.



وی افزود: در نشست با وزیر سابق ورزش و جوانان موضوع تشکیل وزارت جوانان مطرح شد و ایشان بر این باور بود که ایجاد یک وزارتخانه جدید مشکلی را حل نمی‌کند و تنها باعث گسترده شدن ساختار دولت می‌شود و با بازنگری‌ها می‌توان کاستی‌ها را در ذیل همین معاونت تقویت کرد.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم ادامه داد: البته برخی بر این باورند که معاونت جوانان هر چقدر هم تقویت شود به دلیل اهمیت بحث جوانان وضعیت کنونی ورزش بر جوانان غلبه دارد.



منتظری یادآور شد: معتقدم که باید بررسی شود که آیا با تغییر نام یا ایجاد ساختار مستقل مشکلات حل خواهد شد یا می‌توان همان ساختار معاونت را تقویت کرد؛ بر اساس گفت و گوهایی که با جوانان داشتیم و همچنین نظرسنجی‌ها مطالبه این قشر این است که جوانان از وزارت ورزش منفک و جدا شود.



 نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: البته افزوده شدن بحث خانواده به وزارت جوانان می‌تواند مساله را پررنگ‌تر کند و با توجه به اهمیت نهاد خانواده در کشور به ویژه نگاهی که به افق خانواده وجود دارد می‌طلبد مرکز پژوهش های مجلس بررسی جدی‌تری در مورد این طرح داشته باشد تا بتوان در مورد آن به وفاق برسیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 329837
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار