خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/09 - 09:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
میرزایی:

ضرورت انجام تعهدات توسط سازمان برنامه بودجه در خصوص معلمان و بنیاد شهید

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای گفت: مطالبه اقشار مختلف مردم به حق است و در حوزه های مختلفی همچون بازنشستگان، کارگران، معلمان، رزمندگان، ایثارگران و سایر اقشار و اصناف مطالباتی موجود است که دولت باید آن را پیگیری و حل نماید.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت،حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه میراث بدی از دولت قبل بر جای مانده و در حوزه های مختلف به علت ضعف عملکرد دولت قبل، شاهد مشکلاتی هستیم.



وی افزود: دولت سیزدهم از همت و اراده بسیار بالاتری نسبت به دولت قبل برخوردار است و تلاش دارد تا مشکلات موجود را در اسرع وقت حل نماید و ما نیز آمادگی کمک به دولت را در مجلس داریم.



عضو کمیسیون اصل نود در خصوص مطالبات رزمندگان و ایثارگران گفت: مطالبه اقشار مختلف مردم به حق است و در حوزه‌های مختلفی همچون بازنشستگان، کارگران، معلمان، رزمندگان، ایثارگران و سایر اقشار و اصناف مطالباتی موجود است که دولت باید آن را پیگیری و حل نماید.



میرزایی مطرح کرد: سازمان برنامه و بودجه به تعهدات خود عمل نماید. به طور مثال در بحث بنیاد شهید و یا پاداش پایان خدمت فرهنگیان و... اقدام و حمایت لازم توسط این سازمان به عمل نیامده و ضرورت دارد حمایت بودجه‌ای و مالی مناسب در راستای انجام تعهدات به‌ عمل آید. از دولت توقع داریم تعهدات خود را محقق و حمایت لازم را از این مجموعه‌ها به عمل آورد.



وی در خصوص فساد ستیزی‌های انجام شده در مجموعه دولتی همچون بنیاد شهید، وزارت کار و... گفت: گام‌های ابتدایی خوبی برداشته شده و امیدواریم با حمایت دولت و مجلس، به نقطه مطلوب در این حوزه برسیم./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 332360
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار