خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/17 - 14:25
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
نماینده مردم بهبهان در پیامی:

صهیونیسم جهانی به دنبال سست کردن پیوندهای عمیق دانشجو با خط ولایت است

نماینده مردم بهبهان در مجلس گفت: امروز استکبار و در راس آن صهیونیسم جهانی در پی آن است تا با سست کردن پیوندهای عمیق دانشجو با خط ولایت و دور کردن این قشر متفکر از دامان علم، جهاد علمی کشور را متوقف کند.

ه گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ محمدطلا مظلومی آبرزگه؛ محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان وآغاجاری در مجلس شورای اسلامی در پیامی 16 آذر ماه روز دانشجو را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است:



روز دانشجو تبلوری روشن از حق طلبی، آزادی خواهی و استقلال جویی دانشجویان رشیدی است که درس استکبار ستیزی و مقاومت ملت ایران را به گوش جهانیان رساندند.



16 آذر دانشجویان ایران با شور و شعور برگرفته از نهضت عاشورا و در پرتو مشعل فروزان عدالتخواهی؛ پرچم مبارزه با زیاده خواهی‌های مستکبرین و ظالمین دوران را برافراشتند و با خون پاک خویش نهال پر خیر و برکت حاکمیت اسلام را در سرزمین سرافراز ایران آبیاری کردند.



امروز استکبار و در راس آن صهیونیسم جهانی در پی آن است تا با سست کردن پیوندهای عمیق دانشجو با خط ولایت و دور کردن این قشر متفکر از دامان علم، جهاد علمی کشور را متوقف کند، ترور نخبگان، مصداق بارز برنامه بلند مدت امپریالیسم است اما مجاهدت دانش پژوهان، دشمن را قطع یقین مایوس خواهد کرد.



بی شک پیشرفت و تعالی غرور آفرین این مرز و بوم در سال‌های اخیر مدیون روحیه خودباوری، غرور ملی، بنیه علمی و اتکا به دانش بومی دانشجویان متعهد و متخصصی است که با سلاح علم و ایمان و تکیه بر اراده ملی، نوک قله های عزت و افتخار را نشانه رفته اند.



دانشجویان، مدیران آینده کشور هستند و تلاش این عزیزان موجبات تعالی و سربلندی کشور را فراهم ساخته و همگان به این امر اذعان دارند که در هر زمان که دانشجویان پویا، پرتحرک و با انرژی باشند در نهایت رشد و نمو در کشور عزیزمان ایجاد می شود .



اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو، این روز را به ‌تمامی دانشجویان فرهیخته، سخت کوش، پویا، پرسشگر، پرنشاط و مطالبه گر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ایران اسلامی به ویژه شهرستان های بهبهان و آغاجاری و همچنین اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تبریک عرض نموده و امیدوارم بتوانیم راه بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر انقلاب اسلامی را تداوم بخشیده و در مسیر خدمتگزاری صادقانه و خالصانه به ملت فهیم، عدالت‌خواه و آزاده ایران اسلامی بیش‌ از پیش کوشا باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 309502
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار