خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/03 - 10:15
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
انتقاد صریح رئیس فراکسیون ورزش به خاطر عدم حمایت تلویزیون از تیم ملی:

صداوسیما در جام‌های جهانی قبلی یار دوازدهم تیم ملی فوتبال بود

رئیس فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از عملکرد صداوسیما در حمایت از تیم ملی فوتبال در آستانه جام جهانی قطر، گفت: در حالی که در جام‌های جهانی قبلی رسانه ملی یار دوازدهم تیم ملی بود، گویا هنوز برخی در صداوسیما اختلافات دوره انتخابات فدراسیون فوتبال را کنار نگذاشته‌اند.

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی، عنوان کرد: در آستانه جام جهانی انتظار داریم رسانه‌‎های داخلی به ویژه صدا و سیما حمایت جدی از تیم ملی داشته باشند.



در آستانه جام جهانی رویکرد صدا و سیما در قبال تیم ملی قابل قبول نیست



نماینده مردم فیروزآباد و فراشبند و قیرو کارزین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البته انتظار حمایت از تیم ملی در آستانه چنین رقابت مهمی به هیچ عنوان انتظار عجیبی نیست، افزود: همواره مرسوم بوده که در آستانه مسابقات المپیک یا جام جهانی و سایر رویدادهای مهم بین المللی صداوسیما حمایت ویژه‌‎ای از تیم‌های ملی داشته است اما چنین رویکردی تاکنون در آستانه جام جهانی از صداوسیما دیده نشده است.



وی یادآور شد: در جام‌های جهانی قبلی از هفته‌ها بلکه ماه‌ها قبل، صداوسیما برنامه‌‎هایی با عنوان یار دوازدهم تدارک می‌دید و حمایت‌های ویژه‌ای را از تیم ملی داشتند و این برنامه‌ها به شور و نشاط اجتماعی و روحیه بازیکنان و مربیان تیم ملی نیز کمک می‌کرد.



فروردین تصریح کرد: انتظار داریم صداوسیما به ویژه شبکه‌های «سه» و «ورزش» به عنوان یک بازوی حمایتی بتوانند موجی از امید را در آستانه جام جهانی در بین مردم و به تبع آن در دل بازیکنان و مربیان تیم ملی ایجاد کنند که این مسئله یک درخواست به حق و به جا است.



تیم ملی متعلق به یک شخص خاصی نیست



رئیس فراکسیون ورزش مجلس تأکید کرد: یکی از مأموریت‌های مجلس شورای اسلامی نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها است و امروز که انتخابات فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده، صداوسیما باید اختلاف نظراتی که در دوره انتخابات داشت را کنار بگذارد و یکصدا از تیم ملی حمایت کند چراکه تیم ملی متعلق به همه مردم ایران بوده و متعلق به شخص خاصی نیست./



پایان پیام



 



 

  • کد خبر : 350827
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار