خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/02/12 - 11:58
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فیروزی پور به مناسبت گرامیداشت هفته معلم:

صبر و حوصله مثال زدنی معلمان در دوره کرونا تعلیم و تربیت را متوقف نکرد

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره تلاش‌های معلمان در دوره کرونا که چندان به آن توجه نشده است، گفت: صبر و حوصله مثال زدنی معلمان در دوره کرونا تعلیم و تربیت را متوقف نکرد.

رحمت الله فیروزی پور  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت هفته معلم، اظهار کرد:  دوازدهم اردیبهشت مصادف با شهادت استاد شهید دکتر مرتضی مطهری که به نام معلم مزین شده است.



نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: رسالت و جایگاه معلمان عزیز در جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست و معلمان عزیز در خط مقدم جبهه علم و دانش در حال جهاد علمی هستند و جامعه ایران اسلامی را به سوی قله های موفقیت هدایت می کنند.



فیروزی یادآور شد: معلمان عزیز در ایام بیماری کرونا با جانفشانی در فضای مجازی موضوع تعلیم و تربیت را نه تنها تعطیل نکردند ،بلکه با صبر و حوصله مثالزدنی در این فضا از جان و دل مایه گذاشتند و قطار تعلیم و تربیت را به جلو بردند.



وی اضافه کرد: بدون شک امروزه یکی از وظایف مهم دینی و ملی همه مسئولین نظام تجلیل از زحمات ارزشمند معلمان و ارزش نهادن خدمات این بزرگواران است و این مهم در سایه همدلی مسئولین برای رفع مشکلات و مسائل معلمان محقق خواهد شد.



عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و  شهدای عزیز فرهنگی، روز و هفته معلم را به همه فرهنگیان عزیز حوزه انتخابیه تبریک و برای همه معلمان آرزوی توفیق کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 318444
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم