خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/27 - 18:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس:

شهرداری تهران به جای نصب بنر رونالدو در سطح شهر به فکر ساماندهی سرویس مدارس باشد

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با انتقاد از انفعال وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تهران در بحث ساماندهی سرویس مدارس، گفت: شهرداری به جای اینکه به دنبال نصب بنر رونالدو در سطح شهر باشد، فکری به حال ساماندهی سرویس مدارس کند.

شیوا قاسمی پور در گفت وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به در پیش بودن شروع سال تحصیلی، عنوان کرد: متأسفانه به نظر می‎‌رسد آموزش و پرورش در زمینه تأمین سرویس مدارس و نظارت بر نرخ آن برنامه‌ای ندارد.



نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آموزش و پرورش باید با کمک سایر ارگان ها از جمله شهرداری ها نسبت به ساماندهی و کنترل نرخ سرویس مدارس اقدام کند که تاکنون هیچ برنامه‌‎ای در این زمینه نداشته و نرخ سرویس مدارس به ویژه در کلانشهرها نجومی شده است.



وی با بیان اینکه در این زمینه یکی از اصلی‌ترین متولیان برای مدیریت کار شهرداری ها هستند، افزود: بهتر است شهرداری تهران به جای نصب بنر رونالدو در سطح شهر، فکری به حال ساماندهی سرویس مدارس کند.



قاسمی پور تأکید کرد: وزیر آموزش و پرورش نیز باید برنامه منسجمی برای بازگشایی مدارس به ویژه ساماندهی سرویس داشته باشد تا این نگرانی بزرگ خانواده ها که به نمایندگان منتقل می‌شود، کاهش یابد.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بعضا هزینه یک سال تحصیل در مدرسه با هزینه سرویس مدرسه برابری می‌کند و این وضعیت در شرایط اقتصادی کنونی خانواده ها را دچار مشکل کرده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 368347
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار