خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/14 - 14:03
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
فلاحی ضمن مخالفت با پیشنهاد شهرداری تهران:

شناور شدن ساعت کار مدارس از مهرماه قابلیت اجرایی ندارد/ نباید برای حل معضل ترافیک به آموزش ضربه زد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن نقد پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر شناور شدن ساعات شروع به کار مدارس از مهرماه، گفت: این پیشنهاد قابلیت اجرایی ندارد و شهرداری تهران باید به جای تغییر ساعات مدارس راهکار دیگری برای حل معضل ترافیک در نظر بگیرد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پیشنهاد شناور شدن ساعت کار مدارس و اداره‌ها، عنوان کرد: در تصمیم‌گیری برای خانواده‌ها باید به برنامه ریزی که شهروندان از ابتدای سال برای زندگی خود انجام می‌دهند، توجه شود و از تصمیمات خلق الساعه اجتناب کنیم.



نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبه شروع کار ادارات از ساعت 6 صبح مسئله‌ای بود که بسیاری از خانواده‌ها را دچار مشکل کرد لذا نباید مجددا تصمیماتی اتخاذ کرد که خانواده‌ها با مشکل مواجه شوند.



فلاحی یادآور شد: پیشنهاد شناور شدن ساعات کاری مدارس به ویژه در شهرهای پر جمعیت که با کمبود کلاس درس مواجه هستند، قطعا برنامه آموزشی مدارس را دچار مشکل می‌کند و ما به عنوان کمیسیون آموزش با چنین پیشنهادی مخالفیم.



وی با بیان اینکه بسیاری از والدین دانش آموزان کارمند هستند و باید بر اساس برنامه‌‎ای ثابت برای زندگی خود و فرزندانشان در طول یک سال برنامه ریزی کنند، اضافه کرد: این پیشنهاد اداره کل حمل و نقل شهرداری تهران قابلیت اجرا ندارد.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تأیید مخالفت معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با این پیشنهاد، تصریح کرد: اجرایی کردن این پیشنهاد از سوی شهرداری تهران به هیچ عنوان ممکن نیست و معتقدم برای حل معضل ترافیک، نباید به آموزش به ویژه آموزش ابتدایی ضربه زد./



پایان پیام

  • کد خبر : 365961
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار