خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/11/29 - 13:57
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
سعیدی:

شرایط آزمون استخدامی برای برخی از استان‌ها مغایر با افزایش جمعیت است

نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از شرایط آزمون استخدامی گفت: بند و تبصره‌های آزمون استخدامی ۱۴۰۰ با شرط و شروط‌های مطرح شده آن همخوانی با افزایش جمعیت ندارد.

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از شرایط قید شده در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ گفت: در جزئیات آزمون استخدامی ذکر شده به ازای تاهل و دارا بودن فرزند (۱۰ امتیاز) به متقاضی شرکت کننده تعلق می‌گیرد اما مشروط به نرخ باروری محل داوطلب است که نباید بیش از ۲.۵ باشد!



نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بند و تبصره های آزمون استخدامی ۱۴۰۰ شرط و شروطی را مطرح کرده که با قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همخوانی ندارد؛ در هر حال استان‌های محرومی همچون سیستان و بلوچستان که نرخ باروری آن در بالاترین سطح قرار دارد مورد بی مهری واقع می‌شوند.



عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان با اشاره  به محرومیت برخی از شهرستان‌ها از امتیازات آزمون، تاکید کرد: در برخی از استان‌ها نرخ باروری بیش از ۲.۵  است براساس شرایط تعیین شده این استان‌ها از برخی امتیازات  آزمون محروم می‌شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 337239
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار