خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/25 - 12:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در شورای فرهنگ گلستان:

شبکه های متعدد بیگانه در تلاش هستند تا چادر را به زور استحاله فکر و اندیشه از سر زن ایرانی بردارند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: شبکه های متعدد بیگانه در تلاش هستند تا چادر را به زور استحاله فکر و اندیشه از سر زن ایرانی بردارند بنابراین باید دیکتاتوری رسانه و فضای مجازی که به دنبال برداشتن چادر از سر زن ایرانی است شکسته شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد راستینه هفشجانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گلستان، گفت: اگر رضاشاه با چماق به دنبال برداشتن حجاب بود امروز شبکه های بیگانه در تلاش هستند با چماق رسانه و استحاله فکر و اندیشه جوانان، چادر را از سر زن ایرانی بردارند.



وی افزود: شورای فرهنگ عمومی در استان ها باید به دنبال پاسخ به این سوال باشند که نقش رسانه ها و فضای مجازی در تولید حجم انبوه محتواهای هدفمند در اسلام زدایی چیست و راهکار چیست؟ مشکل این است که به علت ها نمی پردازیم و برای آن ها راهکار ارائه نمی دهیم.



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: باید مطالبه عمومی به سمت مطالبه سبک زندگی ایرانی- اسلامی باشد و همچنین بایستی دیکتاتوری رسانه و فضای مجازی که به دنبال برداشتن چادر از سر زن ایرانی است برداشته شود.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: دیکتاتوری رسانه و فضای مجازی امروز همان چماق رضاشاه است، هویت دینی و باورهای مردم آن روز چماق رضاشاه را بی اثر نمود و امروز هم باید با تقویت هویت دینی و شکستن دیکتاتوری رسانه و فضای مجازی به سمت تقویت حضور هویت بخش فعالان رسانه ای انقلابی در فضای مجازی باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 345756
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار