خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/08/11 - 11:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
احمدی سنگری به مناسبت سالروز ۱۳ آبان:

سیزدهم آبان، روز تجلی غیرت انقلابی دانش آموزان است

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به عظمت یوم‌الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز؛ گفت: این روز، روز تجلی غیرت انقلابی دانش آموزان است.

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت در آستانه 13 آبان روز دانش آموز، عنوان کرد: یوم‌الله سیزده آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز؛ برگ زرین و مقطعی حساس و مناسبتی به‌یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی و نماد وحدت، همدلی و همبستگی ملت ایران و آغاز فروپاشی استکبار جهانی است.



نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی افزود: این روز عظیم، یادآور شهادت دانش‌آموزان عزیزی است که در لبیک به‌ فرمان رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران بر طاغوت زمان خروشیدند و بارزترین چهره استعمار و استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار را با تسخیر لانۀ جاسوسی افشا نمودند. در چنین روزی حماسۀ شکوهمند و کوبندۀ دانش‌آموزان و دانشجویان شجاع «انقلاب دوم» نام گرفت.



وی اضافه کرد: اکنون پس از گذشته 4 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ضمن تبریک به دانش آموزان عزیز و فرهنگیان ارجمند، 13 آبان روز تجلی هر چه بیشتر غیرت انقلابی خواهد بود.



احمدی اضافه کرد: اکنون زمان آن است که در سالروز تسخیر لانۀ جاسوسی، روز دانش‌آموز و تبعید پرچم‌دار و آموزگار انقلاب اسلامی ایران، دانش‌آموزان و پاره‌های دل ملت غیور ایران، به جهانیان ثابت کنند که قدر استقلال و جمهوری اسلامی را می‌دانید. با آگاهی و عقلانیت، روحیه آزادگی، ایثار و مقاومت را سرلوحۀ کار خود قرار دهند.



عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: امیدوارم هفته بسیج دانش‌آموزی که مصادف با رویش یکی از شاخه‌های پربار و سرسبز انقلاب اسلامی است، میعادگاهی برای نکوداشت روز دانش‌آموز باشد و حماسه‌ای دیگر را برای نفی هرگونه سلطه به تصویر بکشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 351320
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار