خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/10 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری خبر داد:

سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس ‌به شهر قم

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از سفر یک روزه اعضای این کمیسیون به استان قم به منظور دیدار با علماء و نشست با فعالان فرهنگی این استان خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درمورد سفر اعضای کمیسیون فرهنگی به استان قم گفت: سفر به استان قم، طبق برنامه کمیسیون فرهنگی و با هدف نظارت، ارزیابی و همچنین تقویت فعالیت‌های فرهنگی، هنری و حضور در نشست تخصصی پیوست فرهنگی و بایسته‌های آن انجام می‌پذیرد.



نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: در این سفر یک روزه اعضای کمیسیون دو دیدار با مراجع عظام، آیت الله حسین نوری همدانی و آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی خواهند داشت.



وی ادامه داد: در حال حاضر یک نشست تخصصی در راستای پیوست فرهنگی و بایسته‌های آن در استان قم  در حال برگزاری است که بنده به عنوان سخنران این نشست حضور خواهم داشت که در خلاصه تعریف پیوست فرهنگی می‌توان گفت؛ ارزیابی آثار و پیامدهای فرهنگی اجرای طرح های مهم در حوزه‌ها و نظام‌های مهم جامعه، تدوین سیاست­‌ها و راهکارهایی برای کاهش آثار و پیامدهای آسیب‌زای اجرای طرح‌ها، تقویت آثار و پیامدهای مثبت آن و... است.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این سفر یک روزه کمیسیون فرهنگی از صبح امروز (دوشنبه ۱۰ آبان ماه) آغاز شده است که طی آن اعضای کمیسیون بازدیدهایی را نیز از مراکز فرهنگی، هنری، موسسات علمی و پژوهشی خواهند داشت./



پایان پیام



 

  • کد خبر : 330121
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار