خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/14 - 15:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمدمهدی زاهدی:

سرانه ورزشی مدارس به ازای جمعیت دانش‌آموزی باید افزایش یابد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: یکی از مطالبات جدی مردم و نمایندگان مجلس از دولت‌‎ها، تحقق سرانه استاندارد محیط آموزشی مدارس به ازای هر دانش آموز است که از جمله آن سرانه ورزشی دانش آموز در مدارس به شمار می‌‎آید.

محمدمهدی زاهدی  در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به بازدید از سالن محل برگزاری مسابقات کشتی قهرمانی مدارس کشور در کرمان، عنوان کرد:  از جمله سرانه فضا‌های آموزشی؛ شامل کلاس درس، آزمایشگاه، زمین و اماکن ورزشی و فرهنگی در مدارس مقاطع مختلف تحصیلی است که باید به آن توجه جدی شود.



نماینده مردم کرمان و راور، توسعه فضا‌های آموزشی، ورزشی و فرهنگی مدارس را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های محقق شده طی ۵ سال گذشته در کرمان عنوان کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سازمان نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش و با همراهی قابل تحسین خیّرین مدرسه ساز، بیش از ۸۰ هزار متر مربع مدرسه در شهرستان‌های کرمان و راور ساخته شده است، که بخش قابل توجهی از این مدارس در مناطق محروم بنا شده‌اند.



وی تاکید کرد: یکی از مطالبات جدی مردم و نمایندگان مجلس از دولت ها، تحقق سرانه استاندارد محیط آموزشی مدارس به ازای هر دانش آموز است.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، تقدیم بیش از یک هزار و ۳۰۰ شهید دانش آموز در دوران هشت سال دفاع مقدس از استان کرمان را، سند افتخاری برای مردم شهیدپرور دیار کریمان دانست./



پایان پیام

  • کد خبر : 365980
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار