خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/04/25 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
آقاتهرانی در نشست شورای فرهنگ عمومی گلستان:

ساماندهی فضای مجازی امری ضروری است

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، گفت: ساماندهی فضای مجازی امری ضروری است و قطعا با این اتفاق مدیریت این فضا شکل می گیرد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، حسین جلالی در نشست فرهنگی عمومی استان گلستان، گفت: انجام کار فرهنگی بسیار دشوار است و باید در مقابل تهاجم فرهنگی ایستادگی کرد.



وی افزود: کار فرهنگی یک اقدام کیفی است و کمی نبوده به همین سبب سخت و دشوار است  نتایج کار فرهنگی نیز زمان‌بر بوده و مثل آسفالت یک خیابان یا امثالهم نیست که سریعا تاثیر خود را نشان دهد. شما نگاه کنید سال ها گفته اند فرزند کمتر، زندگی بهتر و این موضوع الان نمود پیدا کرده است.



نماینده مردم رفسنجان در مجلس بیان کرد: کار فرهنگی در سبد معیشت مردم نقش مستقیم ندارد بنابراین نه مسئولان انگیزه ای برای این کار دارند و نه مردم مطالبه می کنند اما همه می بینیم وقتی آب یک منطقه قطع می شود سریعا مورد مطالبه قرار می گیرد.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: مدل خاصی برای انجام کار فرهنگی در کشور وجود ندارد و فقط کلیاتی در این رابطه تعریف شده است که متاسفانه این موضوع نیز کارساز نبوده است.



وی اظهار کرد: دین عامل پیشرفت و انسجام ما است، اگر بخواهیم از راه گناه پیش برویم به جایی نخواهیم رسید و اگر هم رسیده باشیم پایدار نخواهد ماند.



در ادامه این نشست مرتضی آقاتهرانی، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در برخی شهرها و استان ها شورای فرهنگ عمومی تعطیل است و این اتفاق خوشایندی نیست.



وی افزود: ما باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم، اگر این مسیر طی نشود قطعا خیانت صورت گرفته است.



رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان کرد: باز کردن سواحل دریا اتفاق بسیار خوبی است اما قبل از این کار باید پیوست فرهنگی صورت گیرد کاری که بدون پیوست فرهنگی باشد نتایج مطلوبی در پی نخواهد داشت.



آقا تهرانی عنوان کرد: وقتی گفته می شود باید برای حجاب تبلیغات شود و اقدام عملیاتی صورت گیرد یا اینکه فضای مجازی ساماندهی و مدیریت شود عده ای می گویند انجام این موضوعات اولویت ندارد که جای تعجب است.



وی گفت: اگر نتوانستید فضای مجازی را مدیریت کنید به این دلیل بوده که عنوان شده آزادی محدود می شود اگرچه اینگونه نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 345798
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار