خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/22 - 16:23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
حسین زاده:

سازمان نوسازی مدارس نسبت به بازسازی مدارس بیرم اقدام کند/ فقط 20 درصد اعتبارات بازسازی تخصیص یافته است

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در بازسازی مدارس تخریب شده بیرم پس از وقوع سیل بهمن ماه 1400 در این منطقه شد.

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پیگیری های صورت گرفته به ویژه در ماه‌های گذشته به خصوص با ارسال نامه‌ای به وزارت آموزش و پرورش و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در هر یک از این نامه‌ها به صورت جداگانه خواستار بازسازی مدارس شهر بیرم شدم.



نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای ادامه داد: پاسخ این درخواست در آبان ماه سال جاری دریافت شد که دکتر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس عنوان کرده بود که پروژه‌های مذکور از محل اعتبارات استانی (سیل) سال ۱۴۰۰ شروع شده و تاکنون ۲۰ درصد از اعتبارات هم تخصیص یافته است.



وی اضافه کرد: همچنین در پاسخ به پیگیری‌ها عنوان شد که در صورت تامین اعتبار لازم از طرف فرماندار، اداره کل نوسازی مدارس فارس نسبت به تکمیل و بهره‌مند ساختن دانش‌آموزان اهتمام لازم را خواهد کرد.



حسین زاده یادآور شد: با وقوع سیل در بهمن سال ۱۴۰۰ در شهرستان‌های جنوبی فارس، خساراتی به زیرساخت‌ها و اماکن عمومی شهرهای مختلف به خصوص بیرم وارد آمد که تعدادی از مدارس این شهر نیازمند بازسازی و تعمیر شدند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373082
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار