خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/08/29 - 11:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
علی رضایی:

زیرساخت‌های حضور تیم راهیان برای ورود به لیگ برتر فراهم شود

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از موضوعات مورد تأکید به وزیر ورزش و جوانان فراهم کردن و توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای حضور راهیان در لیگ برتر فوتبال است، گفت: با برنامه ریزی دقیق باید موانع رشد باشگاه از مسیر پیشرفت این تیم برداشته شود.

علی رضایی در گفت‌‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت با اشاره به پییگری‌های صورت گرفته برای حضور راهیان در رقابت‌های فوتبال دست اول کشور، گفت: متاسفانه امسال و با وجود تلاش های فراوان مجوز حضور دوباره راهیان در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور صادر نشد.



نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این اتفاق در حالی رخ داد که رای دستگاه قضایی و دیوان عالی کشور هم به سود راهیان صادر شده بود و فدراسیون مکلف بود به خاطر تخلف چند سال قبل زمینه حضور دوباره راهیان را در لیگ امسال فراهم کند اما این مهم محقق نشد.



رضایی تصریح کرد: با این حال موضوع بازگشت راهیان به رقابت های لیگ دسته اول برای فصل آتی را جدی تر از قبل دنبال و پیگیری های لازم را برای تحقق این مهم به عمل خواهم آورد.



این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: در این راستا اخیرا نیز دیداری با آقای سجادی وزیر ورزش و جوانان انجام گرفت که مقرر شد یکسری موانعی که سر راه وجود دارد، برداشته شود.



وی تصریح کرد: این حق مردم کرمانشاه است که نماینده‌ای در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال داشته باشند و ما مسئولان وظیفه داریم برای احقاق حق آن ها تلاش کنیم.



رضایی ابراز امیدواری کرد با همراهی دیگر مسئولان استان و البته تمکین فدراسیون به قانون شرایط بازگشت راهیان کرمانشاه برای مسابقات فصل آتی لیگ آزادگان فراهم شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 331651
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار