خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/14 - 19:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری در تشریح نشست امروز کمیسیون فرهنگى مطرح کرد:

روند رو به رشد فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامى با حمایت‌های مجلس

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: با کمک‌های صورت گرفته کمیسیون فرهنگی از سازمان تبلیغات اسلامى روند رو به رشدی داشته است.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه 14 آذر ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون فرهنگى با سازمان تبلیغات اسلامى بر اساس بعد نظارتی کمیسیون برگزار شد، در این نشست حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معاونان خود گزارشی از  عملکرد شش ماه اخیر سازمان ارائه کردند. 



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه جلسه جزییاتی از تلاش‌های سازمان در خصوص حوزه هنرى، تبلیغات اسلامى، تبلیغات مدرن و حوزه مساجد ارائه شد؛ اعضای کمیسیون عمدتا از عملکرد سازمان تبلیغات اسلامى راضی بودند. 



وی تاکید کرد:  در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کردند که فعالیت‌های سازمان به سمت مردمی کردن فرهنگ پیش می‌رود و در خصوص توسعه کتابخانه‌ها در سطح شهرهای مختلف،‌ استفاده از نیروهای جوان و با انگیزه را در دستورکار قرار داده‌ و همچنین فعالیت‌های حوزه هنری از سطح تهران به کل کشور توسعه پیدا کرده و ساخت تعدادی از فیلم‌ها به شهرستان‌ها و استان‌های دیگر سپرده شده است.



نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: در بخش دوم جلسه امروز انتظارات سازمان تبلیغات اسلامى مطرح شد؛ با کمک‌های  صورت گرفته از طرف کمیسیون فرهنگی این سازمان روند رو به رشدی در فعالیت‌های خود داشته است، انتظار مى رود که نمایندگان حمایت‌های بیشتری از این سازمان داشته باشند تا  سازمان بتواند تلاش هاى بهتر و مثمرثمر تری در بخش فرهنگ، هنر و فعالسازی برنامه‌های فرهنگی مساجد داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 332838
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار