خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/20 - 11:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
وحیدی خطاب به وزیر آموزش و پرورش:

رفع ایرادات رتبه‌بندی معلمان اولویت آموزش و پرورش باشد/ ارزش کار خیران کمتر از تعلیم و تربیت نیست

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت اصلاح ایرادات اجرایی طرح رتبه بندی معلمان تاکید کرد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت  با اشاره به برگزاری آیین افتتاح پروژه های آموزش و پرورش در بجنورد با حضور وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: اتفاقات مثبتی با اجرای طرح رتبه بندی معلمان رخ داد اما اعتراضاتی به اجرای آن وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.



وی تصریح کرد: اجرای طرح رتبه بندی معلمان سبب شد تا کام معلمان شیرین شود اما مشکلاتی در اجرا وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تا کام معلمان شیرین بماند و به اعتراضات آن ها رسیدگی شود.











وحیدی


رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان خراسان شمالی به لحاظ شاخص‌های محرومیت، جزو استان‌های محروم کشور است و برای توسعه این استان باید تفاوت ویژه‌ای بین این استان و سایر استان‌ها در تخصیصی اعتبار وجود داشته باشد.



وحیدی با تأکید براینکه توجه به زیرساخت‌های خراسان شمالی در سفر مقام معظم رهبری به استان آغاز شد، تصریح کرد: شهرستان‌های مرزی استان مانند بخشی از شهرستان راز و جرگلان و بخشی از شهرستان مانه، دچار محرومیت بیشتری هستند و باید حمایت ویژه‌تری برای این شهرستان‌ها در نظر گرفته شود.



نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دو شهرستان جدیدالتأسیس مانه، بام و صفی آباد استان به لحاظ زیرساختی باید توسعه پیدا کنند که بدون توجه دولت به این شهرستان‌ها، امکان توسعه وجود ندارد.



وحیدی با اشاره به اینکه خیران، سربازان فرهنگی هستند، تصریح کرد: در موضوعات مختلفی که پیش آمده و موجب دلگیری خیرین مدرسه ساز در استان شده است، باید از آنان دلجویی شود. چرا که ارزش کار خیران کمتر از تعلیم و تربیت نیست./



پایان پیام

  • کد خبر : 371269
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار