خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/07/03 - 13:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
دنیامالی با اشاره به هفته دفاع مقدس:

رشادت‌های جوانان ما در دفاع مقدس بی نظیر و افتخارآمیز بود

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رشادت‌های جوانان ما در دفاع مقدس بی نظیر و افتخارآمیز بود، گفت: امروز نیز این روحیه باید در کشور ما الگو قرار گیرد.

احمد دنیامالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: در آن دوره استکبار جهانی علیه کشورمان متحد شده بود و در کنار آنان همکاری منافقین با حزب بعث برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشت اما با همه این‌ها رشادت جوانان و مردم مانع تحقق بخشی اهداف آنان شد.



نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تجدید میثاق از یاد شهید قیصر آبادی و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس آنهارا سرمایه‌های شهر و کشور ناامید و گفت: همه شهدای والا مقام سرمایه های شهر و کشورمان هستند و امروز علی‌رغم مشکلات اگر همه ما پایمردی نکنیم به خون پاکشان پشت کرده‌ایم.



وی با اشاره بر استقلال در سیاست بین الملل عنوان کرد: چرا باید حق وتو در دست فقط پنج کشور باشد این خلاف اصول دموکراسی ا‌ست. حکومتی که امروز در ایران مستقر است مستقل ترین حکومت در همه ادوار است با وجود همه تضارب آرا و نقدی که یکدیگر را می‌کنیم در یک چیز مشترکیم و آن حفظ استقلال و امنیت و همچنین حفظ نظام است.



عضو کمیسیون عمران مجلس همچنین بر اتحاد همه ارکان نظام بر ساخت کشور در سایه همدلی و اتحاد تاکید کرد و گفت: جای مردم و مسئولان نباید عوض شود و نقد حق مردم و پاسخگویی وظیفه مسئولان است.



این نماینده مردم در مجلس با اشاره به وجود 400 شهید والامقام در شهرستان انزلی، عنوان کرد: رشادت‌های جوانان ما در دفاع مقدس بی نظیر و افتخارآمیز بود و امروز نیز باید این روحیه در کشور الگو باشد./



پایان پیام

  • کد خبر : 327765
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار