خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/19 - 21:32
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
راستینه با اشاره به اینکه شرایط ناخوشایند اقتصادی و شغل های کاذب زیبنده قهرمانان ورزشی نیست:

رسانه ها ورزشکارانی که مشکل معیشتی دارند به کمیته تربیت بدنی مجلس معرفی کنند

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: قهرمانان ورزشی تمام تلاش خود را برای پیروزی ایران و به اهتزاز درآوردن پرچم کشور در عرصه بین المللی کردند و اگر مورد توجه و حمایت قرار بگیرند بی شک اقدام به مهاجرت نمی‌کنند.

احمد راستینه هفشجانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در مورد قهرمانان ورزشی که به دلیل شرایط ناخوشایند اقتصادی به شغل‌های کاذب نظیر دستفروشی روی آورده‌اند؛ گفت: پرداختن به قهرمان ورزشی به عنوان سفیران کشور دارای اهمیت است، به ویژه اینکه این موضوع از سال گذشته در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفت. 



نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حمایت‌های مادی و معنوی از افتخار آفرینان باید در دستور کار کمیسیون قرار بگیرد، فراکسیون ورزش مجلس طی نامه‌ای از وزارت ورزش و جوانان درخواست کرد تا ورزشکارانی را که در شرایط نامناسب معیشتی قرار دارند به کمیسیون فرهنگی معرفی کنند و اقدامات لازم در جهت حل مشکلات آنها در دستور کار قرار بگیرد.



حمایت از ورزشکاران در دستور کار وزارت خانه



راستینه با اشاره به صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: در جلسه‌ای که با وزیر ورزش و جوانان داشتیم مقرر شد تا وزارتخانه برنامه‌ای را برای حمایت از این ورزشکاران در نظر بگیرد و همچنین قرار شد جلسه مبسوطی را برای حل مشکلات معیشتی قهرمانان ملی پوش فراهم کنیم.



رسانه‌ها ورزشکارانی را که مشکل معیشتی دارند به کمیسیون معرفی کنند



عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از تمام رسانه‌ها درخواست دارم تا قهرمانان و نام آوران ورزشی را که در شرایط ناخوشایند و نامناسب معیشتی قرار دارند به کمیسیون فرهنگی معرفی کنند تا وضعیت آنها مورد رسیدگی قرار بگیرد.



بیش از آنکه مسئله مهاجرت مدال آوران ورزشی معطوف به مسائل معیشتی شود، قربانی کم توجهی به جایگاه رفیع آنها شده است



رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در مورد رابطه معیشتی و مهاجرت قهرمان ورزشی گفت: بیش از آنکه مسئله مهاجرت مدال آوران ورزشی معطوف به مسائل معیشتی شود، قربانی کم توجهی به جایگاه رفیع آنها شده است. قهرمانان ورزشی تمام تلاش خود را برای پیروزی ایران و به اهتزاز درآوردن پرچم کشور در عرصه بین المللی کردند و اگر مورد توجه و حمایت قرار بگیرند بی شک اقدام به مهاجرت نمی‌کنند.



بیشتر بخوانید:





راستینه در پایان خاطرنشان کرد: قهرمان ورزشی ما افراد غیرتمند و غیوری هستند که خاک وطن را دوست دارند پس باید به خواسته به حق که ابتدایی ترین نیازهای آنها است توجه شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 333213
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار