خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/08 - 15:28
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : فرهنگی
حاجی پور در تشریح دستور کار کمیسیون آموزش مجلس:

رتبه‌های 5 گانه معلمان در لایحه رتبه بندی فرهنگیان تعیین شد

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون در چند نوبت از صبح امروز وارد دستور کار بررسی لایحه رتبه بندی معلمان شده است، گفت: در نشست امروز رتبه‌های 5 گانه معلمان در لایحه رتبه بندی فرهنگیان تعیین شد. جلسات کمیسیون تا چهارشنبه شب ادامه دارد.

رضا حاجی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست امروز(سه‌شنبه ۸ تیر) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه در جلسه امروز ادامه رسیدگی به لایحه رتبه بندی معلمان در دستور کار کمیسیون قرار داشت، گفت: کمیسیون با ماموریت رئیس مجلس، از صبح امروز نشست تخصصی برای رسیدگی به لایحه رتبه بندی معلمان را شروع کرد و این جلسات همچنان ادامه دارد.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسات امروز صبح تا عصر موادی دیگر از لایحه رتبه بندی به تصویب کمیسیون رسید و در جلسه صبح نیز مصوب شد که معلمان در 5 عنوان آموزشیار معلم، مربی معلم، استادیار معلم، دانشیار معلم و استاد معلم دارای رتبه شوند.



وی افزود: در نشست عصر امروز نیز اعضای کمیسیون با نمایندگان دستگاه‌های مرتبط و مرکز پژوهش‌ها، سایر مواد رتبه‌بندی را مورد بررسی قرار خواهند داد. لازم به ذکر است که جلسات کمیسیون تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 322194
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار