خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/02/21 - 17:25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
پیشوایی در بازدید از غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس:

راه‌اندازی مرکز نوآوری گامی مثبت و رو به جلو است/ نقش موثر مرکز در کاهش اصلاحات قوانین

رئیس سازمان ملی بهره وری در بازدید از غرفه مرکز نوآوری قوه مقننه در نمایشگاه اینوتکس راه‌اندازی این مرکز را گامی رو به جلو و مثبت دانست و گفت: رویدادها و اقدامات انجام شده توسط خانه خلاق در کنار مرکز پژوهش‌ها این نوید را می‌دهد که در حوزه فناوری نرم و فناوری که منجر به بهبود امور حکمرانی قانون‌گذاری می‌شود کار و جریان سازی جدیدی را ایجاد کنیم.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت؛ میرسامان پیشوایی رئیس سازمان ملی بهره وری امروز ( پنح شنبه، ۲۱ اردیبهشت ماه ) با حضور در نمایشگاه اینوتکس از غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه بازدید کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.



میرسامان پیشوایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه موضوع نوآوری در بخش عمومی به‌ویژه حوزه قانون‌گذاری موضوعی جدی است که متأسفانه در کشورمان به آن توجه جدی نشده است، گفت: رویدادها و اقدامات انجام شده توسط مرکز نوآوری و قوه مقننه در کنار مرکز پژوهش‌ها این نوید را می‌دهد که ما در حوزه فناوری نرم و فناوری که منجر به بهبود امور حکمرانی قانون‌گذاری می‌شود کار و جریان سازی جدیدی را ایجاد کردیم.



وی با یادآوری اینکه مرکز نوآوری قوه مقننه هنوز جوان است و باید تجربه کسب کند تا سرآمد این حوزه به دست آید و سپس آن را توسعه داد، افزود: راه‌اندازی خانه خلاق گامی مثبت و رو به جلو است؛ درحال‌ حاضر بخشی از قوانین مصوب نیاز به اصلاحیه دارد و اگر مجموعه‌ای مانند خانه خلاق فعال شود می‌توان میزان قوانینی که نیاز به اصلاحات دارد را کاهش داد.



همچنین محمد رشیدی عضو هیات رئیسه مجلس و سیدجواد ساداتی نژاد وزیر سابق جهاد کشاورزی امروز با حضور در نمایشگاه اینوتکس از غرفه مرکز نوآوری و خانه خلاق قوه مقننه بازدید کردند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 361555
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم