خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/11 - 14:09
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه مجلس:

راهبرد استکبار فتنه انگیزی برای اختلال در پیشرفت کشور است

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تلاشگران دستگاه تعلیم و تربیت، پیشتازان عرصه تعالی و پیشرفت کشور هستند.

علی کریمی فیروزجائی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح جلسه جامعه اسلامی فرهنگیان استان خراسان رضوی، عنوان کرد: در این نشست عنوان شد که فرهنگ زیربنای توسعه کشور است و فرهنگیان کانون بالنده و اثربخش آن محسوب می‌شوند.



دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با اشاره به تحولات کشور یادآور شد: فرهنگیان در کانون اعتلا و پیشرفت کشور قرار دارند.



نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم در تشریح حوادث اخیر کشور خاطرنشان کرد: غائله آفرینی و آشوب طلبی با رویکرد براندازی راهبرد دشمنان بیرونی نظام علیه انقلاب اسلامی است که در این مقطع با یاری پادوهای داخلی استکبار و عناصر سست بنیان و فریب خورده عملیاتی شد.



وی با اشاره به پیشرفت های خیره کننده انقلاب در عرصه های گوناگون اظهار کرد: هدف اساسی استکبار در خلق حوادث اخیر سد کردن مسیر پیشرفت آرمانی کشور بود. دشمن با شکست در عرصه تحریم های ناجوانمردانه و ناتوانی در رویارویی نظامی، فتنه انگیزی را در کشورمان در دستور کار دارد.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با تأکید بر عبور کشور از شرایط سخت تحریمی، افزود: دولت با هدف گیری مسیرهای اقتصادی درست و متکی به توان داخلی و نیز حضور در سازمانهای هماهنگی بین المللی مسیر عبور عزتمندانه کشور را یافته است. ایران اسلامی علی رغم توطئه های شیطانی استکبار در قله عزت و اقتدار قرار دارد.



گفتنی است در این جلسه که محبی نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم و مرادی دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان خراسان رضوی نیز حضور داشتند، اهم مسائل و مشکلات آموزش و پرورش این استان مورد بررسی قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 352994
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار