خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/22 - 11:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
اعظمی خبر داد:

راه اندازی اینترنت 4G در جنوب کرمان تا پایان دی‌‎ماه برای تقویت آموزش مجازی

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس از پیگیری‌های خود برای تقویت پوشش‌ اینترنت 4G در مناطق محروم جنوب کرمان به منظور تسهیل در آموزش مجازی خبر داد.

ذبیح الله اعظمی ساردوئی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای ارتقای آنتن‌دهی اینترنت در مناطق جنوبی کرمان برای آموزش مجازی، اظهار کرد: متأسفانه وضعیت خط دهی اینترنت در این مناطق به نحوی است که دانش آموزان برای بهره‌مندی از آموزش مجازی مجبور به بالا رفتن از دامنه‌های کوه و حرکت به سمت نقاط مرتفع هستند و حتی برخی گزارش‌ها حاکی از مصدومیت تعدادی از دانش آموزان در این مسیرها بوده است.



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این مسئله در نقاط دور افتاده و محروم کشور وجود دارد, افزود:  مسئله امیدوارکننده این است که با وجود این دشواری‌ها اما وزارت ارتباطات برای ارتقای آنتن دهی اینترنت برنامه‌های مدونی دارد، طی جلسه‌ای که با وزیر ارتباطات در این رابطه داشتم نقاط کور توسط وزارت ارتباطات مانیتورینگ شده و برنامه‌هایی برای تقویت اینترنت در این مناطق در دست اقدام است.



وی از وعده آذری جهرمی برای تقویت شبکه آنتن دهی اینترنت تا پایان سال در مناطق جنوبی کرمان و حوزه انتخابیه خود خبر داد و گفت: مقرر شد اینترنت 4G برای برخی مناطق جنوب کرمان تا پایان دی‌ماه و برخی دیگر از این مناطق تا پایان سال با نصب دکل‌های تقویتی ‌صورت گیرد.



اعظمی یادآور شد: این اقدامات با همکاری وزارت ارتباطات و وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت تا در سال 1400 مشکل آنتن دهی در این مناطق به طور کامل برطرف شود.











ذبیح‌ الله اعظمی ساردویی


 



وی تصریح کرد: دیگر مشکلی که در مناطق محروم کشور وجود دارد، عدم توانایی خرید گوشی تلفن همراه و تبلت برای آموزش مجازی از جانب خانواده‌ها است.



عضو مجمع نمایندگان استان کرمان تأکید کرد: ضرورت دارد در کنار تقویت زیرساخت‌‎های آنتن دهی، خیرین و دستگاه‎های مسئول به مناطق محروم توجه ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند./



پایان پیام

  • کد خبر : 309717
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار