خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/03/09 - 16:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
سخنگوی کمیسیون آموزش:

رأی مثبت کمیسیون آموزش به تقاضای ماده 234 برای سازمان سمت

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از رأی مثبت اعضای این کمیسیون به تقاضای اعمال ماده 234 آیین‌نامه داخلی مجلس برای رسیدگی به تخلفات سازمان سمت خبر داد.

احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (یکشنبه، 9 خرداد ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: در ابتدای نشست امروز درباره موضوع انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون برای اجلاسیه دوم بحث و بررسی صورت گرفت و انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون به  جلسات آینده موکول شد که تصمیم در خصوص روز رای گیری در جلسه هیأت رئیسه کمیسیون اتخاذ خواهد شد.



نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: رسیدگی به تقاضای ماده (234) آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سازمان سمت) با حضور مسئولان این سازمان دستور بعدی کمیسیون بود که اعضای کمیسیون در 3 جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار دادند و نهایتا امروز در خصوص اعمال تقاضای ماده (234) رأی‌گیری شد.



وی ادامه داد: اکثریت اعضای کمیسیون پس از استماع گزارش تخلفات در حوزه‌ نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رئیس سازمان سمت رأی مثبت به اعمال ماده (234) آیین‌نامه داخلی در خصوص این موضوع دادند.



سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری ادامه داد: این گزارش در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت و در صورت رأی مثبت نمایندگان مجلس در صحن به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 320403
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار