خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/09/23 - 18:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
منتظری:

دومین نشست کمیسیون فرهنگی پیرامون موضوع عفاف و حجاب برگزار شد

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای از دومین نشست نظارتی این کمیسیون پیرامون میزان تحقق قانون عفاف و حجاب خبر داد.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح دستور کار امروز (سه شنبه ۲۳ آذر ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز دومین نشست کمیسیون پیرامون بحث و بررسی در مورد عملکرد دستگاه‌ها در خصوص میزان تحقق قانون عفاف و حجاب با مسئولان ذیربط برگزار شد.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله عفاف و حجاب یکی أز مطالبات جدى مردم از کمیسیون فرهنگی است بر همین اساس کمیسیون تلاش می‌کند تا نقش نظارتى خود را در این راستا پررنگ کرده تا شاهد کاهش شکل گیرى آسیب‌های اجتماعی و فرهنگى باشیم.



وی تاکید کرد: در نشست امروز دستگاه‌ها مختلفی که نقشی در اجرای قانون عفاف و حجاب دارند همچون نماینده صنعت پوشاک، شورای عالی انقلاب فرهنگی، اصناف، نیروی انتظامی و مرکز پژوهش های مجلس حضور داشتند.



 نماینده مردم گرگان و آق قلا تصریح کرد: هدف از برگزاری نشست امروز مشخص شدن؛ میزان وظیفه هر یک از نهادها و سازمان‌ها در برابر قانون عفاف و حجاب بود و اینکه سازمان‌ها و نهادها چه میزان به نقش خود در این مورد عمل کرده‌اند و اگر  وظایف خود را به درستی انجام داده اند چه میزان نتیجه بخش بوده است و همچنین در این بین مشکلات متعددی از قبیل خلا قانونی تا مشکلات نظارتی دستگاه‌های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت.



نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  در ادامه اعضای کمیسیون پیشنهادات و سوالات خود را در خصوص مسئله عفاف و حجاب مطرح کردند و مقرر شد در آینده نمایندگان دستگاه‌هاى مختلف از نیروی انتظامی گرفته تا شورای عالی انقلاب فرهنگی و نماینده وزارت کشور با برگزاری جلساتی خلاهای موجود برای اجرایی  شدن قانون عفاف و حجاب را با نهادها و سازمان‌های مربوطه بررسی کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 333657
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار