خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/19 - 12:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
محمدبیگی:

دولت چهاردهم از ظرفیت زنان توانمند و انقلابی در سطوح بالای مدیریتی استفاده کند

رئیس فراکسیون زنان مجلس از دولت چهاردهم خواستار استفاده بیشتر از ظرفیت زنان توانمند و انقلابی در سطوح بالای مدیریتی شد و گفت: فراکسیون زنان مجلس در چارچوب انقلاب اسلامی از هیچ کمکی به دولت دریغ نخواهد کرد.

فاطمه محمدبیگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر ضرورت استفاده دولت چهاردهم از ظرفیت زنان در پست‌های مدیریتی، گفت: انقلاب اسلامی همواره در طول سالیان گذشته با تکیه بر قدرت مردم جلو رفته است و به ویژه نقش بی بدیل زنان در عرصه های مختلف بر کسی پوشیده نیست.

وی با یادآوری اینکه مشارکت زنان در انتخابات همواره بسیار قابل توجه بوده است، افزود: جایگاه زنان در حکمرانی و سطوح بالای مدیریتی کشور باید به شکل ویژه دیده شود؛ متاسفانه از ظرفیت زنان در لایه های بالایی و حتی میانی کمتر استفاده شده و در این رابطه انتظار داریم دولت چهاردهم از ظرفیت زنان توانمند و انقلابی که دیدگاه شان منطبق بر دکترین انقلاب اسلامی، وصایای امام خمینی ( ره ) و منویات رهبر معظم انقلاب است استفاده بیشتری کند.

نماینده مردم قزوین در مجلس دوازدهم، ادامه داد: زنان با رعایت عفاف و حجاب و موازین اسلامی می‌توانند به بالاترین مدارج برسند و انتظار داریم دولت علاوه بر استفاده از توان و ظرفیت مدیریتی بانوان به حوزه بازیابی حقیقی زن مسلمان و خانواده محوری، اجرای کامل قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، حمایت از ازدواج جوانان و زنان سرپرست خانوار، طرح های افزایش استحکام خانواده و ارتقای خانواده محوری و کاهش طلاق توجه ویژه داشته باشد.

محمدبیگی یادآور شد: انتظار می‌رود دولت چهاردهم از ظرفیت فراکسیون زنان مجلس برای پیشبرد امور استفاده کند و به طور قطع ما هم در چارچوب انقلاب اسلامی از هیچ کمکی به دولت دریغ نخواهیم کرد./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380400
گل زری  فرخنده بخش
خبرنگار

گل زری فرخنده بخش

آخرین اخبار