خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/17 - 11:40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
پیام تبریک منادی به رئیس جمهور منتخب؛

دولت چهاردهم آغازگر فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد باشد

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان منتخب جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و نوشت: امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود.

منادی

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علیرضا منادی رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در پیامی انتخاب مسعود پزشکیان منتخب جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و نوشت: امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود. متن پیام به شرح ذیل است؛

« بسم الله الر حمن الرحیم»

ملت بزرگ ایران در ۱۵ تیر ۱۴۰۳ بار دیگر از آزمون همدلی و همراهی سربلند بیرون آمدند و با بصیرت و اقتداری که شایسته آنان است در برابر هرگونه دستیازی بیگانگان ایستادگی کردند و اراده سیاسی و مردم سالارانه خویش را به منصه ظهور رساندند.

اکنون که با الطاف خداوند متعال و انتخاب شایسته ملت ایران توفیق خدمت به این مردم سرافراز و این کشور سربلند را یافته اید به شما تبریک عرض می‌نمایم.

با توجه به اینکه رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته، امیدوارم فصل جدیدی از تعامل و همدلی در کشور برای ساختن ایرانی قوی و آباد آغاز شود و بیش از پیش شاهد پیشرفت و آبادانی کشور و عزت و اعتلای ایران اسلامی باشیم.

علیرضا منادی - نماینده مردم شریف تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380332
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان

آخرین اخبار