خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/24 - 10:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
خزائی:

دلسوزی و دقت نمایندگان ملت در رای اعتماد به وزرای پیشنهادی به نفع دولت، مجلس و مردم است

عضو کمیسیون آموزش مجلس ، گفت: پیروزی رییس جمهور چهاردهم وابسته به بکارگیری وزرای انقلابی، جهادی و کارامد در کابینه است. بنابراین دلسوزی و دقت نمایندگان ملت در رای اعتماد در نهایت به نفع دکتر پزشکیان، دولت، مجلس و مردم خواهد بود.

علی خزائی عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت انتخاب کابینه قوی در آینده کشور، گفت: حوزه مهم آموزش، تحقیقات و فناوری پایه رشد یک ملت است که در آموزش عمومی، آموزش عالی و دانش بنیان‌ها کودکان، نوجوانان و جوانان آموزش می‌بینند و آموزشی که مردم خصوصا در حوزه بهره‌وری می‌بینند باعث ارتقا سطح مدیریت کشور می گردد.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مدیران، کارشناسان و کارگران آینده و نسل بعدی که می‌توانند کشور را روبه جلو ببرند کودکان و نوجوانانی هستند که امروز درحال آموزش دیدن هستند، ادامه داد: حتی مدیران و کارکنان فعلی نیز می‌توانند در حوزه آموزش ارتقا پیدا کنند و کشور را با پیشرفت مواجه نمایند بر همین اساس آموزش رکن رکین پیشرفت محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون آموزش، کمیسیون فرهیختگان است و وزرایی که به صورت مستقیم از این کمیسیون تاثیر می‌پذیرند برنامه های خود را ارائه کرده اند، عنوان کرد:  وزرای پیشنهادی با حضور در این کمیسیون ضمن ارائه برنامه ها، به پرسش های تخصصی نیز پاسخ دادند که موضوعات مورد بحث قرار گرفت. وزرای پیشنهادی متعهد به  تعامل و همکاری با کمیسیون آموزش شدند.

خزائی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم در خانه ملت در کنار وزرای پیشنهادی لایق و کارامد ایستاده اند تا دولتی قوی تشکیل شود چرا که پیروزی دولت پیروزی کل ملت ایران است که برای ساختن ایران قوی راهی جز این نیست.

وی افزود: مجلس به وزرای پیشنهادی که با منویات رهبر معظم انقلاب فاصله دارند و در اعتقاد از بن دندان انان به جمهوری اسلامی کاسته شده، قطعا رای اعتماد نخواهد داد. پیروزی رییس جمهور چهاردهم وابسته به بکارگیری وزرای انقلابی، جهادی و کارامد در کابینه است. بنابراین دلسوزی و دقت نمایندگان ملت در رای اعتماد در نهایت به نفع دکتر پزشکیان، دولت، مجلس و مردم خواهد بود./

پایان پیام

 

 

  • کد خبر : 382186
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار