خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/30 - 17:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
مقصودی:

دفاع مقدس به مثابه برنامه و زیرساختی برای حفظ کشور از آسیب‌ها، هجوم‌ها و نقشه‌های شوم دشمن بود

نماینده مردم بروجرد در مجلس یازدهم، دفاع مقدس را به مثابه برنامه و زیرساختی برای حفظ کشور از آسیب‌ها، هجوم‌ها و نقشه‌های شوم دشمن توصیف کرد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به ایثارگران، خانواده شهدا و آزادگان و تمامی افرادی که از وجودشان برای  دفاع از کیان اسلام و کشور گذشتند، گفت: در دوران دفاع مقدس ایثارگری ها، از خودگذشتی ها و جانفشانی های جوانان ایران اسلامی باعث شد این مرز و بوم از هر گونه گزند مصون بماند و به مثابه برنامه و زیرساختی برای حفظ کشور از آسیب ها، هجوم ها و نقشه های شوم دشمن بود.



وی افزود: امروزه با افتخار به 8 سال دفاع مقدس رجوع می کنیم و  جوانان این سرزمین با ایجاد یک فضای از خودگذشتی و بزرگی توانستند از جان، مال، گوشت، پوست و خون و زندگی خود برای دفاع از کیان ایران اسلامی مایه بگذارند.



نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس یازدهم، ادامه داد: امروزه در هر جایی که بخواهد آسیبی به کشور وارد شود به سرداران بزرگ سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و بسیج و همه کسانی که با تمام وجود این 8 سال را رقم زدند رجوع خواهیم کرد.



مقصودی یادآور شد: امیدواریم که در گام دوم و مسیر بعدی انقلاب از خودگذشتگی ها در صحنه های دیگر مانند سازندگی، رونق اقتصادی و اشتغال و مبارزه با تحریم ها و افکارهای پلید دشمنان قسم خورده انقلاب تکرار شود؛ می توان از ازخودگذشتگی های زمان دفاع مقدس بهره برد و استفاده کرد و در مسیر مبارزه با ناحق و پیروزی قطعی آزادگی، اسلام، خداشناسی و مقاومت گام برداشت./



پایان پیام

  • کد خبر : 368602
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار