خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/15 - 18:12
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فرهنگی
در دیدار قاسم پور با جمعی از خانواده شهیدان مطرح شد

دعای خانواده شهدا راهگشای مشکلات کشور است/ مدیریت نوسانات ارزی و رفع مشکلات مطالبه خانواده شهدا

رئیس فراکسیون زنان در دیدار با جمعی از خانواده شهدا گفت: کار دولت و مجلس با توجه به شرایط فعلی سخت و سنگین است و دعای خانواده شهدا می تواند راهگشا باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران و رئیس فراکسیون زنان مجلس به همراه شمس عضو شورای شهر امروز ( پنجشنبه، 15 دی ماه) با جمعی از خانواده شهیدان دیدار و گفت و گو کرد.



وی در ابتدا با خانواده شهیدان حسین، علی و محمد شکاری دیدار کرد.



قاسم پور در این دیدار با بیان اینکه ان‌شاءالله بتوانیم در مجلس راه شهدا را ادامه دهیم، گفت: شهدا همیشه در زمان حیات و بعد حیات دستگیر مردم بوده و هستند.



وی خطاب به مادر شهیدان شکاری ادامه داد: شما نقش جدی در تربیت پسران شهیدتان داشتید و دیدار شما توفیقی برای ما است.کار دولت و مجلس در شرایط فعلی سخت و سنگین است  و دعای شما می تواند راهگشای ما باشد.



نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم در مورد مطالبه خانوده شهید مبنی بر برخورد با بی حجابی تصریح کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب تعداد زیادی از افراد بی حجاب تعارضی با دین ندارند اما فضا باید مدیریت شود.



مادر شهیدان شکاری در جریان این دیدار گفت: افتخار می کنم به فرزندان شهیدم و خوشحالم که فرزندانم را در راه اسلام از دست دادم.



وی با اشاره به شرایط فعلی کشور، گفت: ان‌شاءالله گمراهان به راه راست برگردند و خدا آنها را هدایت کنند؛ شهدا هدف داشتند و خوش به حال آنهایی که چنین مسیری را انتخاب کردند؛ شما خدمت گذار مردم هستید و خداوند به شما توان دهد.



خانواده شهیدان شکاری از بی حجابی  در جامعه انتقاد کردند و خواستار برخورد با کسانی شدند که قانون را رعایت نمی کنند همچنین توجه به برخورد نامناسب کادر درمان با بیماران و همراهانشان از جمله مطالبه جدی خانواده شهید بود.











دیدار فاطمه قاسم پور با خانواده شهیدان میرشکاری


دیدار با خانواده 5 شهید نورمحمدی



قاسم پور در ادامه با خانواده 5 شهید دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کرد.



وی در این دیدار گفت: مسیر ما مسیر سختی است دعا کنید که شرمنده شهدا نشویم؛ ما چشم انتظار دعای خیر شما هستیم.



به گزارش خانه ملت؛ منزل مادر شهیدان نورمحمدی استیجاری بوده و فاقد خودرو هستند. از رئیس فراکسیون زنان خواستار توجه مجلس به رفع مشکلات شدند و قاسم پور قول رسیدگی و پیگیری داد.











دیدار فاطمه قاسم پور با خانواده شهیدان نورمحمدی


قاسم پور در ادامه در دیدار با خانواده شهیدان مرتضی، احمد و مجتبی امیری، گفت: امروز توفیقی است که خدمت شما باشیم خداوند شما را برای ما حفظ کند و هر چه ما داریم از شهدا است.



خانواده شهید در این دیدار خواستار توجه مجلس به مدیریت نوسانات ارزی شد.











دیدار فاطمه قاسم پور با خانواده شهیدان امیری


وی با خانواده شهیدان حمید، علی و محمود شکرآبی نیز در ادامه دیدار و گفت و گو کرد.



خانواده شهید، اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب و توجه به رفع مشکلات مردم را ضروری دانستند و تاکید کردند که ما خانواده شهدا به وظیفه خودمان عمل می کنیم مسئولان هم باید به وظیفه شان عمل کنند.



قاسم پور همچنین در دیدار با خانواده شهیدان احمد، محمود و ناصر صادقی گفت: ان‌شاءالله از مادران شهدا قناعت و رضایت را یاد بگیریم.



مادر شهیدان صادقی هم یادآور شد: خدا کند شهدا در روز قیامت دست ما را بگیرند و شفاعت ما را بکنند؛ خداوند همه را به راه راست هدایت کند.



خانواده شهید با انتقاد از اینکه گسترش بی حجابی در کشور ما را آزرده خاطر می کند، گفت: می طلبد دولت و مجلس در این زمینه ورود کنند.











دیدار فاطمه قاسم پور با خانواده شهیدان صادقی


رئیس فراکسیون زنان مجلس در پایان با خانواده شهیدان مجید، حمید و مهدی فاضل بجستانی دیدار و گفت و گو کرد.



قاسم پور در این دیدار گفت: ما مدیون شهدا هستیم و خوشحالیم که توفیق دیدار شما نصیب ما شد.



مادر شهیدان فاضل تاکید کردند که خواسته و مطالبه خانواده شهدا این است که مسئولان به دستورات و بیانات رهبر معظم گوش فرا دهند و به نصایح دلسوزانه ایشان توجه جدی داشته باشند.











دیدار فاطمه قاسم پور با خانواده شهیدان فاضل بجستانی


پایان پیام

  • کد خبر : 354791
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم